Jak vyměnit IQOS

Jiří Podval
Publikováno 9. března 2021
  1. Jak vyměnit IQOS

    Údržba IQOS

    Pro správnou funkčnost IQOS a vychutnání každé HEETS náplně je důležité pravidelné čištění holderu. Při koupi IQOS zařízení dostanete v balení čisticí kartáček.

    Výrobce IQOS doporučuje zařízení pravidelně čistit po každých 20 vykouřených HEETS náplních. A vás možná v souvislosti s kouřením bude i zajímat, jak mít bílé zuby.

  2. Nejčastější závada IQOS

    Nejčastější závadou IQOS zařízení může být špatné čí úplně nefunkční dobíjení jak dobíjecí stanice, tak i holderu. V obou případech poznáte problém podle červené blikající diody zařízení. Dříve, než budete řešit výměnu zařízení, proveďte restart IQOS současným stisknutím tlačítka bluetooth a power.

  3. Jak vyměnit IQOS

    Výrobce IQOS aktuálně přistupuje ke každé reklamaci ve prospěch uživatele. Výměna IQOS zařízení probíhá vždy kus za kus. Jako první je nutné kontaktovat IQOS linku na čísle 800 413 413.

    Po spojení s operátorem a vysvětlení problému se domluvíte kde a jakým způsobem IQOS vyměníte. IQOS operátor vám zašle SMS zprávou kód, se kterým budete moci navštívit servisní místo. Platnost SMS kódu je 30 dnů. Bez SMS kódu nebude výměna IQOS provedena.

  4. Kde vyměnit IQOS

    Nejjednodušší způsob výměny IQOS je v oficiálních obchodech a stáncích. Na těchto místech k výměně IQOS nepotřebujete žádný SMS kód. Ten využijete v případě návštěvy prodejen Geco, Valmont, Peal a čerpacích stanic MOL.

    Nejbližší místo pro možnou výměnu vám sdělí operátor na IQOS lince, případně ho naleznete na oficiálních stránkách IQOS.

  5. Co je důležité mít pro výměnu IQOS

    Pro výměnu IQOS budete potřebovat zařízení u kterého je důležité znát výrobní číslo. Každá část, tedy dobíjecí stanice i holder, má své vlastní výrobní číslo. U dobíjecí stanice je toto číslo uvedeno zboku zařízení v horní části. Na holderu naleznete výrobní číslo po sejmutí krytky nahřívací čepele.

    A pokud nechcete řešit problémy s cigaretami, podívejte se, jak přestat kouřit.


MR
Michal Rostaš 29.09.2020 – 09:38

Dobrý den cigareta mi nepracuje správně bliká červeně tga1 04y děkuji

Odpovědět

VU
Vladimir Uhlík 15.10.2020 – 16:12

Dobrý den,ulomil se mi jazýček,ten nahřívací,co stím mam dělat,děkuji

Odpovědět

LK
Lukáš Kopecký 21.08.2021 – 13:03

Dobrý den prosím vás ulomil se mi jazýček? přístroj je ještě v záruce.

Odpovědět

Io
Iveta orliková 21.06.2022 – 15:28

D9bry deň,už som 2x reklamoval aikoss zlaty..nechceli mi ho vymeniť,lebo práve vtedy išiel.. doma mi raz ide..raz nie..prosím ako postupovať ďalej dakujem

Odpovědět

IP
Iveta Prudilová 09.08.2022 – 00:05

Dobrý den, také se mi ulomil jazýček, přístroj by měl být v záruce, ale dostala jsem od kamaráda a samozřejmě bez účtenky :( dohledání bohužel a přístroj registrován na někoho jiného asi. To jsou ty nevhodné dary :(.

Odpovědět

Napsat komentář


💵

Šetříme vám peníze. Ukazujeme, kde zbytečně přeplácíte.

🖋️

Nejsme žádní poradci. Jsme novináři, naši prací je předávat informace.

😊

Skrblík je zdarma. Financuje nás reklama, ne peníze čtenářů.

Jsme féroví. Doporučujeme jen to, čemu sami věříme.

🙏

Jsme lidi a chybujeme. Nepřesnosti se však snažíme rychle opravit.