SKRBLOG

UPC ruší některé tarify, zákazníci mohou vypovědět smlouvu bez sankcí

Pondělí, 14. prosinec 2015, Petr Novák

Poskytovatel internetového připojení a kabelové televize UPC po Novém roce upraví své tarify, změna se dotkne většiny zákazníků.

Důvodem změny má být snaha o zjednodušení nabídky služeb. Bližší informace o změně najde každý zákazník ve svém vyúčtování, případně v portálu Moje UPC.

Klienti s některým ze starších tarifů UPC budou převedeni na obdobný tarif z aktuální nabídky, v důsledku čehož může dojít ke zdražení služeb a/nebo navýšení rychlosti připojení.

Skrblík doporučuje bez ohledu na míru spokojenosti s UPC vyzkoušet ještě před podáním výpovědi tzv. retenční techniku, díky které můžete dosáhnout nižší ceny. Prověřený postup pro vás popisujeme v tomto článku.

Jak vypovědět smlouvu UPC

Díky změně Všeobecných podmínek nyní mohou zákazníci UPC vypovědět smlouvu bez jakýchkoliv sankcí. Ukončení služeb je nutné datovat k 15. lednu 2016 a jako důvod se musí uvést „Nesouhlas se změnou Všeobecných podmínek“.

Pro naše milé čtenáře jsme již v loňském roce připravili vzor výpovědi, který stačí zaslat doporučeně na adresu UPC Česká republika s. r. o., P. O. Box 53, Praha 3, PSČ 130 11.

Dopis musí vlastnoručně podepsat osoba, na kterou je smlouva vedená.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • josef 16. prosince 2015 v 11:19

    S tim nic nenadelame, protoze vas neochrani nikdo !
    Staci dle zakona nahlasit uradum zvyseni a je to !
    A UPC podobne jako Skyling to vedi a nahladi to zrejme Telekomunikacnimu uradu i 3 mesice predem a zakaznik uz nic nezmuze, jen zrusit, ndbo platit !!!
    Nato jsou tady urady, vlada…, aby sve obcany nechranili, ale jen zahranicni chytraky chranili svymi zakony ???

  • Bohumil Knapík 18. února 2016 v 15:00

    16.1.2016 Jste obdrželi písemnou žádost o zrušení příjmu kabel.televize přes Váš set-box.Do dnešního dne jsem obdržel Vaše SMS,kde mi sdělujete,že se moje žádost zpracovává.Je ku podivu,že ke změně smlouvy z Vaší strany proběhlo během několik hodin.Doufám a věřím,že ve vyúčtování dne 23.2.2016 dojde ke změně.A to je,že mi nebude účtovaná kabelová televize.
    Moje číslo smlouvy XXXXXXXX
    Děkuji za Vaše vyjádření a přeji hezký den.

  • Petr Novák 18. února 2016 v 19:55

    Dobrý den, pane Knapíku,
    my jsme žádnou Vaši výpověď určitě neobdrželi. My jsme Skrblík, píšeme články třeba o tom, jak můžete vypovědět UPC smlouvu. Ale nejsme UPC, zavolejte přímo jim na 241 005 100, pomůžou Vám.

  • bjacek petr 11. května 2016 v 08:17

    žádám o zrušení služeb jelikož jsem vždy od dubna do října na chatě tak platím za vaše služby které nevyužívám

  • Petr Novák 11. května 2016 v 09:57

    Dobrý den, za naše služby určitě neplatíte. My jsme Skrblík, přinášíme vám zprávy a tipy na šetření, neprovozujeme kabelovou televizi. O zrušení smlouvy musíte požádat přímo UPC třeba na telefonu 241 005 100. Navíc si nejsem jistý tím, že budete úspěšný – jak je v článku uvedeno, smlouvu bylo možné bez sankcí zrušit jen do ledna.