SKRBLOG

Skylink opět zdražuje servisní poplatek, stáhněte si vzor výpovědi smlouvy

Středa, 24. únor 2016, Petr Novák

Provozovatel služeb satelitní televize Skylink od 1. dubna 2016 opět zdražuje svoje služby. Již třetí rok po sobě. Zatímco loni byl servisní poplatek navýšen až o 87 %, letos se zdražuje „jen“ o 27 %.

Servisní poplatky Skylink od 1. dubna 2016

Změna poplatku se dotkne všech plateb po 1. dubnu 2016. Zákazníci, kteří již mají službu Skylink předplacenou na následující měsíce, budou vyšší sazbu platit až první den následujícího zúčtovacího období.

Servisní poplatky Skylink během posledních pár let rostly jak houby po dešti.

Způsob úhrady od 1. 9. 2012 od 1. 2. 2014 od 1. 4. 2015 od 1. 4. 2016
Pravidelná měsíční platba (SIPO, inkaso) 29 Kč 33 Kč 55 Kč 70 Kč
Jednorázová platba na 12 měsíců 348 Kč 498 Kč 935 Kč 1 070 Kč
Jednorázová platba na 24 měsíců 899 Kč 1 485 Kč 1 680 Kč
Jednorázová platba na 5 dní přes SMS 25 Kč

U placených programových balíčků Skylink je již servisní poplatek zahrnut v ceně.

Výpověď služby Skylink bez jakýchkoliv sankcí

Navýšení servisního poplatku zároveň dává skvělou příležitost vypovědět Skylinku smlouvu na dobu určitou bez jakýchkoliv sankcí.

Stačí odeslat písemnou výpověď na adresu Skylinku a požadovat ukončení smlouvy ke dni účinnosti změny, jako důvod uveďte nesouhlas se změnou servisního poplatku od 1. dubna 2016.

Pro naše čtenáře jsme připravili bezplatný vzor výpovědi Skylinku:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Kupková Milada 27. února 2016 v 14:19

    Je to nehoráznost do nebe volající.Jsme důchodci,platíme si balíček,ale co je moc je moc.Skončíme u vás,najdeme si výhodnější nabídku.Ale ne u vás.

  • Knedlík Milan 29. února 2016 v 15:58

    Nesouhlasím s navýšením poplatku!Byli doby kdy jste lákali lidi,že je to skoro zadarmo a navyšujete stále poplatky.Měli by jste se stydět.Také nejsem spokojen s vysíláním v HD.Tak budu velmi potěšen když s vámi ukončím smlouvu.Freesat má podstatně lepší podmínky.

  • Zdeněk Linhart 29. února 2016 v 17:58

    Dobrý den,s manželkou jsme oba důchodci a v rodinném domku s jedním popisným číslem s námi bydlí dcera.Provozujeme dva televizory se satelitním příjmem a programovou nabídkou Skylink. Poplatky Skylinku nám přijdou velmi vysoké a nejsme si jisti zda i oprávněné? Nestačil by jen jeden poplatek,když dva televizory přijímají signál s jednoho satelitu.Každý televizor má svoji kartu a příjmový signál. Děkujeme za odpověď.

  • Petr Novák 29. února 2016 v 18:17

    Dobrý den, Zdeňku, jeden poplatek by teoreticky stačil, ale v takovém případě by na obou televizích musel běžet vždy jeden a ten samý program. Jak sám píšete, každý televizor má svoji kartu, kterou přijímá signál. Pokud byste měl jen jednu kartu ve dvou televizích, přijímal byste na obě televize jen jeden signál.

  • Martin 2. března 2016 v 08:15

    Dobrý den.Výpověď služky Skylink se mě líbí. Jen jsem se chtěl zeptat, když mám zaplacený servisni poplatek například do 28.8.2016 bude mě vrácen přeplatek? Když vypověď podám k 31.3.2016

    Děkuji za odpověď.

  • Ivana Pospíšilová 2. března 2016 v 09:38

    Opravdu je to nehorázné, platím 4 karty a jak dlouho to budete zvyšovat?Vaše služby na info lince jsou taky velmi slabé,každý si muví něco jim¨ného a stejně Vám nepomůžou, tak na co si je platímé z našich nehorázných poplatků. Co to vzala jiná společnost tak to stojí za starou belu. Vyřeším si to levněji a u jiné společnosti.

  • Petr 2. března 2016 v 10:38

    Už jsou jako ČT a rozhlas, jenom poplatky a poplatky, jednou se z těch různých zvyšovaných polplatků zblázníme.
    Mám 2 x kartu – chalupa a doma, vzhledem k tomu, že je digitální příjem všude a slušný , tak mají z mé strany smůlu – 140 Kč/měsíc

  • Pavel 2. března 2016 v 11:52

    Jste legální ŠMEJDI !!

  • Jiri 2. března 2016 v 13:28

    Pro všechny co si stěžují že se zdražuje jeden vzkaz – můžete si za to sami, kdo Vás drží nebo nutí aby jste služby této společnosti využívali? – nikdo…
    Máte možnost si změnit satelitního operátora stejně tak jako si můžete změnit sim u telefonu….

  • Josef 2. března 2016 v 15:20

    To máme k čemu politiky a regulační úřady, Telekomunikační úřad, když občana nechrání ?
    Zdražují a přitom už mnoho stanic vypadlo, přešlo se na HD vysílání, k čemu je opět nutné zakoupit drahý přijímač !!!

    Když se obrátíte na TÚ či jiné kontrolní orgány, dostane se vám takovéto odpovědi :
    – protože Skylink /to se týče i UPC !!!/ nejméně měsíc předem oznámil změnu ceny, tak neporušil žádný zákon a nemůžeme vyvodit žádné sankce !!!

    A politici ? Jen hrabou a usmívájí se !!!

  • Ladislav Král 2. března 2016 v 19:49

    Moc tu tomu nerozumím, přeci Skylink má své služby nastavené tak, že když nezaplatíte, tak smlouva automaticky končí, tak proč dávat výpověď ? A když už máte zaplacené předplatné z dřívějška třeba na rok, tak Vám přece běží za původní cenu, nic nedoplacíte a až skočí předplatné na rok, tak prostě nezaplatím další rok a smlouva automaticky končí…

  • Michaela 4. března 2016 v 11:31

    Co jeste na nas vymysli, s „pozehnanim“ vlady , politiku ?
    Zeby oni meli vsechno zdarma ? A nikdo nic nerekne, koupite pristroj, ktery o 5 let bude opet neschopny prijimat televizni signaly !!! To jsou obchody !!!

    V pořadí již druhá digitalizace si do roku 2020 vyžádá výměnu většiny televizí v zemi. Kdo bude chtít ušetřit, přikoupí ke stávajícímu přístroji pouze nový set-top box. Ministerstvo průmyslu chce využít červnového fotbalového eura, atraktivní program má k přechodu nalákat první diváky.

    http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/televize-zacneme-menit-o-rok-drive-prichazi-digitalizace/r~2a844910e18911e5bb3a0025900fea04/?utm_source=atlasHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-2

  • jan 6. června 2016 v 09:07

    Budu muset doplatit skylinku když mi předešlý uhrazeny servisní poplatek končí 21.7.2016 a já k tomuto datu požádám o ukončení smluvy a změna by od 1.4.2016 Děkuji Jan

  • Miroslav Nedvěd 11. června 2016 v 16:03

    Po skončení mého předplatného už Vaše služby využívat nebudu je to nehorázné ,když jsem si pořizoval satelitní přijímač tak bylo přislíbeno že české a slovenské programy budou zdarma tak že poskočení mého předplatného na dva roky už Vaše služby využívat nebudu dobře z hora píšete že urážlivé komentáře budete mazat jste si vědomi že jste vyděračské kurvy.

  • kristyna 8. září 2016 v 12:46

    Dobrý den,při dřívějším zrušení karty která je zaplacena do roku 2017/7 vrací se servisní poplatek.Nyni vubec satelit nepoužíváme.děkuji

  • Pavel Štětka 8. září 2016 v 14:24

    Vážený skylink: píšu vám žě mě někdo dneska sebral satelitní skřńku aj skartou co byla v příjimači. seběhlo se to rychle když mě dovézli akční letáky co se ronáší,a nechal jsem si při otevříté dveře a než jsem se vrátil tak ta skříńka byla fuč? tak se vás ptám jestli by to nešlo úplně nešlo zrušit! spozdravem děkuji.

  • Martin 20. října 2016 v 21:04

    Skylink si dělá co chce. Každý rok zvyšuje poplatky, tu se zase musí vyměnit karta. Dělají si z lidí dojnou krávu a navíc vypínají jeden program za druhým

  • adriana 14. listopadu 2016 v 16:23

    Je to fakt sila co uz robia s ludmi ako zametaju zo zakaznikmi.Ano a o rok vymyslia zas dalsi balik navyse.Nepaci sa mi to.