SKRBLOG

O2 ruší FUP: Po vyčerpání dat zákazník musí zaplatit, nebo bude odpojen od internetu

Středa, 15. červen 2016, Petr Novák

O2 s platností od 15. července 2016 mění podmínky připojení k internetu v mobilu. Po vyčerpání zakoupeného objemu dat si zákazník musí buď dokoupit další data, nebo ho O2 nadobro odřízne od sítě. Dosud bylo možné dodatečný balíček odmítnout a surfovat se sníženou rychlostí 32-200 kbps.

Novinka se netýká zákazníků, kteří mají aktivované automatické dokupování dat. Narazí pouze uživatelé, kteří se spokojili se sníženou rychlostí.

Předčasné ukončení smlouvy bez sankcí není dle O2 možné, neboť data nad rámec zakoupeného objemu jsou doplňkovou službou.

Podobný postup zavedl loni v květnu u většiny tarifů také konkurenční T-Mobile.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Herbert 15. června 2016 v 13:14

    Je mozne k takejto sprave napisat aj iny ako urazlivy komentar?

  • Petr Novák 15. června 2016 v 13:16

    No jasně. Ideálně třeba tip na datovou sim kartu od zahraničního operátora, která má natolik dobrý datový roaming, že se vyplatí si simku koupit a O2 zamávat šátečkem.

  • Kamil Tomšík 15. června 2016 v 16:12

    @Petr Novák
    Pokud něco takového najdete, prosím sdílejte, řeším úplně stejný problém….

  • Martina Poradová 22. června 2016 v 15:17

    No, sice mám internet od T-Mobile, ale v jednom se všechny věci shodují: když máte zpomalený internet, tak je to na dvě věci, protože stránka se nenačte ani po deseti minutách. Takže zkontrolovat i e-mail je nadlidská záležitost. Proto mi příjde jaksi nastejno, když už ho rovnou odpojí. Přesto si ale myslím, že na to nemají právo…

  • Petr Novák 22. června 2016 v 17:02

    Proč by na to neměli právo? Mají to uvedeno ve smluvních podmínkách.

  • Pavel Malý 23. června 2016 v 06:48

    Dobrý den.Chci se ptát.Jakým právem může,jakákoliv společnost,měnit pravidla smlouvy za chodu.Můžu zaplatit jen tolik za kolik jsem si nasmlouval?

  • Jiří 25. června 2016 v 09:47

    Jsem u O2 tři roky a už skoro nemám vlasy jak si je škubu vzteky.První a naprosto neskutečný karambol nastal když mi operátor už tři měsíce před koncem dvouleteho závazku sám a bez jakéhokoli upozornění automaticky prodloužil smlouvu na další dva roky.přišel jsem na to jen náhodou při zběžné kotrole na MOJE O2 a potom kdybych měl nahraný hovor s operátorem byla by to pr…l roku.Nikdo nic neveděl nic není špatně přepojím vás tam a tam vás přepojí zase jinam a když sem se ani po půl hodině nevzdal tak konečně přiznaly chybu.s odůvodněním že o jejich tarif je tak velký zájem že první vlnu smluv raději udělali NAPŘED ABY TO STIHLY.mŮŽU NA TOHLE JEN ŘÍCT ZA CHVÍLY MI BUDE KONČIT SMLOUVA A NIKDY NIKDY UŽ ODE MĚ NIC NEUVIDÍ A VŠECHNY SVÉ PŘÁTÉLÉ KTEŘÍ JSOU U O2 (moc jich není)jsou také nespokojeni.DOUFÁM ŽE TO BRZY BUDE VIDĚT NA PROPADU TÉHLE ŠEJDÍŘSKÉ FIRMY.