SKRBLOG

Návod: Jak vypovědět bez jakýchkoliv sankcí smlouvu u Vodafone

Neděle, 27. červenec 2014, Petr Novák

Máte u Vodafone nevýhodný úvazek? Až do 12. září můžete smlouvu bez sankcí vypovědět – víme a poradíme jak!

Kdo může zrušit smlouvu bez sankcí?

Jak vás Skrblík informoval, Vodafone 13. září 2014 změní všem svým zákazníkům nastavení jejich internetu v mobilu. Namísto zpomalení jim po vyčerpání zaplaceného objemu dat bude účtovat další a další balíčky.

Díky této změně podmínek lze ze zákona zrušit libovolnou smlouvu, jejíž součástí je internet v mobilu. Za zrušení smlouvy vám nebude účtována žádná pokuta – Skrblíkovi to potvrdila Veronika Exnerová z tiskového oddělení Vodafone.

Jak bez sankcí vypovědět smlouvu u Vodafone

Smlouvu lze vypovědět nejpozději 12. září 2014, a to následujícím způsobem:

  • Navštivte libovolnou prodejnu Vodafone a požádejte o ukončení smlouvy z důvodu změny obchodních podmínek.
  • Zavolejte na infolinku *077, nechte se přepojit na živého operátora a žádejte to samé.
  • Písemnou výpověď operátorovi zašlete na fakturační adresu Vodafone Czech Republic a. s., Vinohradská 167, 100 00 Praha 10. Připravili jsme pro vás vzor výpovědi, který si můžete stáhnout a upravit.

Důležité je vždy požadovat ukončení smlouvy z důvodu nesouhlasu se změnou obchodních podmínek (chování datových tarifů při vyčerpání základního objemu dat ). Odvolat se můžete na § 1818 nového občanského zákoníku.

Po vypovězení smlouvy vám nic nebrání uzavřít s Vodafonem smlouvu novou. Touto kličkou se tak můžete vyvázat třeba ze starších tarifů s paušálem převyšujícím 1 000 Kč měsíčně.

Aktualizace: Od některých čtenářů se nám dostala informace, že je výpověď třeba podat na tomto formuláři zaslaném na výše uvedenou adresu Vodafonu. K výpovědi je třeba přiložit psaní, ve kterém zdůvodňujete výpověď tarifu změnou obchodních podmínek na horší. Obojí doporučujeme poslat doporučeně a s dodejkou, abyste měli důkaz o převzetí dopisu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Roman 28. července 2014 v 12:12

    Potvrzuji, že to funguje. Včera jsem byl vypovědět neomezený tarif do kterého jsem se nechal ukecat!

  • Jiří 28. července 2014 v 14:21

    Právě jsem tam volal a je to možné pouze pisemnou formou na adresu, která je na faktuře.Nikoli na email : pece@vodafone.cz .Tak jim to pošlu na adresu uvedenou na faktuře a jsem zvedav jak to dopadne. :) Diky za typ :)

  • Petr Novák 28. července 2014 v 14:24

    Řekl bych, že v tom mají trochu zmatek. Telefonicky jsem možnosti ukončení smlouvy ověřoval a mělo by to jít přes telefon, písemnou formou nebo osobní návštěvou na prodejně.

  • Jiří 28. července 2014 v 14:50

    Nemohli by jste mi poradit, jak pisemnou vypoved napsat?Myslim konkretni duvod odstoupeni od smlouvy.Operatorka se me ptala kvuli čeho bych rád odstoupil od smlouvy(konkretně jakých změn obchodních podminek).Děkuji za odpoved

  • Petr Novák 28. července 2014 v 15:59

    Jiří, stáhněte a upravte si tento vzor:
    http://www.skrblik.cz/wp-content/uploads/vodafone-vzor-ukonceni-smlouvy-z-duvodu-zmeny-obchodnich-podminek.doc :-)

  • Petra 29. července 2014 v 07:27

    Jak je to pak s výpovědní lhůtou, neví někdo?

  • Lukáš 29. července 2014 v 10:59

    A jak je to, když máte smlouvu s mobilním telefonem? Doplácí se? Defacto, když je smlouva na MMP?

  • Frantisek 29. července 2014 v 12:10

    Prekazkou k odstoupeni od smlouvy neni ani situace, kdy je v pripade vyuziti nabidky telefonu za zvyhodnenou cenu smlouva vazana na 2 roky?

  • Petr Novák 29. července 2014 v 12:26

    Dvouletý závazek překážkou určitě není, telefon na úvazek by také neměl být.

    Pro bližší informace prosím kontaktujte infolinku Vodafone na *077 nebo 800 777 777. :)

  • Martin 29. července 2014 v 18:27

    Zvýhodněný telefon je ale třeba uhradit, že?

  • Marian 30. července 2014 v 12:19

    Je třeba k výpovědi uvedené zde na stránce ještě přidat oficiální formulář od Vodafone pro výpověď? Nebo stačí jen to co je uvedené zde?

  • Helena 13. listopadu 2014 v 13:12

    Vážení dávám výpověd od vodafone ..Svobodová ****** ******** ** ***** z telefonu č.*** *** 029

  • Petr Novák 13. listopadu 2014 v 19:19

    Dobrý den, paní Svobodová, je třeba kontaktovat přímo Vodafone, a to postupem, který je uveden v článku.

  • Simona 14. dubna 2015 v 11:27

    Vodafone nevěřte ani nos mezi očima – návštěva pobočky před měsícem a dvěma dny – samé nesprávné info (buď nevědí, nebo záměrně lžou), na lince 4krát (bez výsledku) až popáté (po 40min čekání a další hodinové diskusi) řekli info, které znamenají, že jsem od začátku na jejich rady jednala špatně……. Nejlépe tedy rovnou doporučený dopis (ještě bych zkusila osobně donést na centrálu, ale tam by určitě řekli, že nic nepodepíší, jako převzetí…). Tak nevím, zda jít do právního sporu, nebo se na to vykašlat a ať tak zacházejí dál s obyčejnýma lidma…. :(

  • Miroslav Krejčík 27. dubna 2016 v 19:53

    Dobrý den,proč mám platit najednou tarif za internet v termínu od 25 do 18 měsíce následujícího,když jsem důrazně upozornoval že jiný termín než 25 u mě není možný?proč si personál při reklamaci přístroje který jsem zadal neověřuje před míma očima jeho funkčnost a vrací mi ho opět neopraven se stejnou závadou?je mi něco ůčtováno,pokud je router v krabici,a odpojen,tudíž nepoužíván?

  • Drahomíra Svědirohová 30. září 2016 v 10:19

    Dávám výpověď u Vodafonu ,protože má neúplné pokrytí. Potřebuji ĆVOP výpovědi abych mohla přejít k T-Mobile. Děkuji předem za kladnou odpověď. Drahomíra Svědirohová.

  • Petr Novák 30. září 2016 v 11:30

    Dobrý den, my jsme Skrblík, musíte se obrátit přímo na Vodafone. Nemůžeme vám pomoct. Je to podobné, jako když byste napsala třeba do novin. :-)