, Rychlovarná konvice SilverCrest SWKG 3000 A1 z Lidlu | recenze a cena 2019

LIDL KATALOG

Rychlovarná konvice SilverCrest SWKG 3000 A1 z Lidlu: Recenze, diskuze, cena 2019

Lidl nabízí v akci skleněnou rychlovarnou konvici SilverCrest SWKG 3000 A1 v bílé a černé barvě s nerezem. Konvice je vyrobena ze žáruvzdorného skla od Schott-Duran se svítícím prstencem z modrých LED diod. Topné těleso konvice je překryté, konvice se vypíá automaticky.

Konvice je vybavena filtrační vložkou na vodní kámen, Lidl na ni poskytuje záruku 3 roky.

Máte-li zkušenosti s rychlovarnou konvicí Silvercrest SWKG 3000 A1 z Lidlu, budeme rádi za napsání krátké recenze přímo sem do diskuze.

Kód výrobku: SWKG 3000 A1

Cena v akci:

  • od 28. 11. 2016 – 599 Kč

Silvercrest je privátní značka Lidlu zaměřená na domácí elektroniku. Řada výrobků zahrnuje mimo jiné kuchyňské roboty, vysavače, žehličky, powerbanky, sluchátka, zastřihovače vlasů a vousů, rychlovarné konvice nebo akční kamery. Recenze spotřebičů Silvercrest z Lidlu najdete v diskuzi pod jejich profilem.

Prohlédněte si další výrobky , nebo všechny spadající pod privátní značky Lidl.

Komentáře

  • Libuše 25. října 2017 v 20:15

    Tuto krásnou skleněnou konvici jsem si v Lídlu v loňském roce koupila v bílém provedení. Dělala mi ozdobu kuchyňské linky 9 měsíců. Už nefunguje – zřejmě špatný kontakt s podložkou. Nevím kde mi jí opraví, paragon od ní jsem nenašla. Poradí mi někdo, kde je nějaká opravna – Praha a okolí? Děkuji.

  • Petr Novák 25. října 2017 v 22:18

    Dobrý den, obávám se, že bude levnější konvici vyhodit a koupit novou. Případně můžete zkusit štěstí v nejbližším elektroservisu.

  • Kaza 7. ledna 2019 v 18:12

    Na konvici SilverCrest 3000 W za 599 Kč z LIDLu došlo po záruce ke zlomení malé plastové páčky uvnitř el. spínače. Nenalezl jsem s pomocí internetu žádnou opravnu v Ostravě ani v ČR pro výrobky této firmy. Musím ji proto vyhodit? Má firma povinnost zřizovat v zemích prodeje servisní opravny? Firma LIDL prodává tedy v ČR neopravitelné výrobky!

  • Petr Novák 7. ledna 2019 v 19:01

    Žádná taková povinnost neexistuje. Prodejce je pouze vystaven dodržení záruční lhůty – která, jak uvádíte, ve vašem případě již vypršela.

  • Robert 3. listopadu 2019 v 14:21

    Koupili jsme novější(inovovanou) skleněnou konvici z Lidlu za 1000kč. Fungovala perfektně až do konce záruky a přesně 2 letech se pokazila(vypadá to na k*rvítko). Bohužel neopravitelné – vypálila se topná spirála, která je zalitá v nějaké slitině. Bylo to navíc docela nebezpečné – šlehlo to takovým způsobem, že to vyhodilo pojistky v celém baráku:-(