SKRBLOG

Pavelkovo skrblení 116: Tříměsíční zkušenost s Revolutem

Pondělí, 19. srpen 2019, Michal Pavelka

O Revolutu jsem psal na Skrblíka velký článek.

Při platbě Revolutem jsem ušetřil 3,6 % ze všech plateb

Velice rychle se pro mě stala hlavní kartou, už kvůli tomu, že jsem z posledních tří měsíců strávil měsíc a půl v zahraničí a procestoval 15 států. Od Polska po Abcházii. Za tu dobu jsem utratil za soukromé i služební účely 89 570 korun.

Snažil jsem se sledovat kurzy a poplatky své banky, u které jsem dvacet let, a ušetřil jsem podle svých výpočtů 3 237,54 Kč. To jsou 3,6 procenta. Kvůli takovému úroku si lidé přehazují peníze ze spořicího účtu na spořicí účet a stejně takového úroku nedosáhnou.

Nejvíce oceňuji přehlednost v mobilu, ale tu vám už nabídne většina bank.

Také jsem prostřednictvím aplikace nakoupil některé digitální měny. Něco málo vydělal, ale teď spíše prodělávám. Při svých částkách, které jsem ochotný investovat, to beru jako zábavu na záchod.

Novinkou je, že majitelé černé karty Revolut mohou nakupovat i zlomkové akcie největších hráčů na globálním trhu.

Jak zabezpečení Revolutu ochránilo okradenou kolegyni

Pozitivní zkušenost udělala i moje kolegyně, kterou okradli v Londýně. Měla v Revolutu nastavené zabezpečení, že kartou nejde platit, když se vzdálí od mobilního telefonu. Mobil měla u sebe, peněženku v knihovně a kartou se zločinec pokusil zaplatit o ulici dál. Marně.

Cestoval jsem od Polska po Abcházii. Jedinkrát se mi nestalo, že by kartou nešlo zaplatit. Například, když jsem letěl do Ruska, nabil jsem si ji rubly už ve všední den, abych se vyhnul víkendovým poplatkům. Při přeletu do Istanbulu jsem si zbylé rubly bez poplatku převedl na turecké liry. Zbytky lir a dalších měn jsem nakonec převedl ve všední den zase zpět na eura a koruny. Vyhovovalo mi, že jsem skutečně nemusel řešit, jakou měnou v danou chvíli platím.

Například, zatímco v Turecku většina bezrevolutových přátel počítala liru za 5,50 Kč, my za 4 a kousek.

Třikrát byl problém s výběrem peněz.

Ne že by automaty nechtěly měnu vydat, ale ve třech případech se snažily o různé fígle. Dvakrát chtěly poplatek. V Polsku jsem byl daleko od civilizace a neměl jsem jinou možnost. Na letišti v Soči chtěl poplatek první automat, který jsem vyzkoušel, tak jsem transakci zrušil. Druhý poplatek nechtěl. Bylo jich vedle sebe šest, věděl jsem, že některý neodolá. Jednou na mě bankomat zkoušel trik přepočítání kurzu přes jinou měnu.

Revolut ještě týden nabízí akci pro nové zákazníky. Když se zaregistrujete přes tento můj odkaz, dostanete vy i já tři stovky. Klidně se ptejte na další podrobnosti.

Komentáře

  • woji 26. srpna 2019 v 09:47

    prez vas odkaz jsem kliknul na revolut vyplnil cislo a 10min mi neprisla sms :(

  • Tom 26. srpna 2019 v 18:37

    Tak jsem si o Revolutu zjistil víc a líbí se mi to. Hodně nakupuju v zahraničí a střední kurzy měn jsou pro mě výhodné. Nicméně to vidím tak, že jsem přišel o tři kila. Po registraci jsem provedl platbu ve výši 300 Kč a Revolut chce poslat vyfocený doklad totožnosti a selfie. OK, no problem… 3 X jsem fotil a posílal doklad i fotku xichtu a stále tatáž sms:
    ———————–Hey there! Unfortunately, we’ve not been able to verify your identity this time round. Without this step, you’ll have limited access to your Revolut account. Please remember that we can only accept government issued ID and that all images of your face/documents must be clear. Open the profile section on your Revolut app to re-try revolut://app/kyc Thanks for your patience! ————————
    Tedy že se nepodařilo ověřit totožnost a účet Revolut není aktivní. Takže co dál? Nejspíš nic.
    300 v prdeli.

  • Petr Zenkl 27. srpna 2019 v 18:13

    Já jsem z Revolutu též nadšený, jen jsem již vícekrát zaznamenal, že při některých online platbách není karta přijata. Konkrétně jsem to zaznamenal u plateb pro Vodafone (zpracovává ČSOB), kde mi neprošla platba virtuální kartou Visa, zatímco fyzickou MasterCard zaplatit šlo. Vícekrát jsem měl potíž s placením kartou Revolut u tuzemských e-shopů, kterým platby zpracovává Pay-U, což je dle mého názoru i z jiných důvodů velmi uživatelsky nepřívětivá firma.
    K potížím s fotografií uživatele Tom níže: při nedávné přeregistraci jsem podobné martyrium absolvoval asi třikrát dokola – fotka se jim zdála asi tmavá či neostrá. Nakonec se – po písemném dotazu, co jim nesedí – podařilo. Zkoušejte dál, stojí to za to.