, Startovací box a nabíječka baterií Ultimate Speed ULG 12 B3 z Lidlu | recenze | cena 2018 | diskuze - Skrblík.cz

LIDL KATALOG

Startovací box a nabíječka baterií Ultimate Speed ULG 12 B3 z Lidlu: Recenze, diskuze, cena 2018

Lidl nabízí v akci startovací box a nabíječku baterií UltimateSpeed ULG 12 B3, která nastartuje motor i při slabé baterii. Startovací box dodává silný krátký výstupní proud 75 A (při 12 V), program lze vybrat dle typu baterie.

LCD displej přístroje informuje o výběru programu, zvoleném napětí a stavu nabíjení. Jedním z nabízených programů startovacího boxu Ultimate Speed ULG 12 B3 je impulzivní nabíjení k oživení vybitých baterií, dalším je možnost trvalého udržovacího nabíjení bez nebezpečné tvorby sulfátů. Přístroj nabízí ochranu proti přepólování, zkratu a přebíjení.

Provozní napětí je 230 V při 50 Hz, nabíjecí proud je 2 / 6 / 12 A, startovací proud 75 A a délka síťového kabelu je 1,8 metru. Rozměry přístroje jsou 32 × 28,5 × 13,5 cm, hmotnost 6,5 kg. Jedná se o nástupce modelu Ultimate Speed ULG 12 A2.

Své zkušenosti se startovacím boxem a nabíječkou autobaterií UltimateSpeed ULG 12 B3 z Lidlu nám pište formou recenze sem do diskuze.

Kód výrobku: ULG 12 B3

Cena v akci:

  • od 12. 2. 2018 – 1 290 Kč
  • od 16. 11. 2017 – 1 290 Kč

Ultimate Speed je privátní značka Lidlu zaměřená na doplňky a příslušenství pro automobily a motocykly. Sortiment Ultimate Speed zahrnuje mimo jiné nabíječky autobaterií, startovací kabely, autopotahy nebo hydraulický zvedák. Zboží Ultimate Speed z Lidlu je dostupné také v e-shopu.

Prohlédněte si další výrobky , nebo všechny spadající pod privátní značky Lidl.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • frantisek 28. listopadu 2017 v 16:43

    neviem ako spustit ten start so 75 A skusal to niekto

  • Lomnický 26. prosince 2017 v 12:28

    Dobrý den.
    Právě před chvílí jsem nabíječku dle návodu zapojil a spustil normální nabíjení.
    Jedna věc je překvapující. Z nabíječky se po zapnutí ozývá dost nepříjemný stupňující se zvuk, poměrně dlouho a první dojem je, že to musí každou chvílí bouchnout. Doufám, že to je jen nějaký ventilátor, který dlouho nabíhá.
    V návodu o tom není ani zmínka.
    Všechny nabíječky, které jsem doposud pužíval byly tiché.
    Děkuji Lomnický

  • jiri 11. února 2018 v 10:05

    Zravím . CHtěl bych se zeptat na tento typ startovacího – nabiječka vhodná i  na dobíjení bezudržbovích baterii . Gel. /motorka/ Dočetl jsem se na všechny druhy baterek .SPPED ULG 12 B3 Děkuji. Spozdravem Jiří Vyskočil

  • jiri 11. února 2018 v 10:10

    Zdravím . Je tento typ vhodný i pro nabijení bezudržbovích baterii ?/gel./ Děkuji . Spozdravem Jiří Vyskočil

  • Vaclav JUN 16. února 2018 v 16:55

    zakoupil jsem startovaci box a jwho funkce se mi vůbec nezda. Robnez manuál je hrozny. Pokusil jsem se nabir baterii z opla který uz nestartoval. po zapojeni a nastaveni dle manualu byla baterie nabita za deset minut na 100 procent. coz si myslim nani mozne.postradam inpulzni nabijeeni, indikaci proudu kterym nabijim a postupne prepinani je podle mne take divne. zitra nabijecku urcite pujdu vratit. skoda zdala se ze by mohla byt super. hezky den

  • Milan 21. března 2018 v 18:29

    Nabíječka je hodně podprůměrná.
    Špatně nabíjí a brzo se vypíná.
    Baterii nenabije na 100% i když to ukazuje.
    A to pomocné startovéní je sotva znatelné.
    Nabíječka je akorát vzhledově pěkná,jinak je opravdu nanic.

  • Mates 28. března 2018 v 08:24

    Dobrý den,
    Nabíječku jsem si koupil tak říkajíc pro jistotu na zimu. Možnost nabíjet více druhů baterii a pomocný start mě ke koupi přesvědčila. Ale počáteční nadšení pomalu mizelo… Jako první jsem chtěl před zimou dobít moto-baterku 12V/18Ah, pul roku starou – po 5 minutách nabíječka hlásila 100% … Čtyřkolka škytla tak 5x a konec… po opakovaném připojení se to “nabilo” snad ani ne za minutu. Baterku jsem nakonec nechal 3 hodiny na klascké trafačce a funguje do teď bez problémů… S autobateriema to bylo ještě horší – jak vystoupala hodnota napětí na 14,6V bylo po nabíjení, a to kolikrát ani ne za 10 minut.. Samozřejmě se o nabíjení ani bavit nemůžeme, jelikož se s tím dalo nastartovat tak 1x..Nějaké udržování napětí to vůbec nezná – baterka byla ráno “vycimbaná” stejně jak jsem jí připojil… O velkých mrazech mi na 1,4tdi 2roky stará baterka 60Ah, tak tak točila. Nabíjení trvalo taky cca do 1/4 hodiny, nic se nenabilo a tak jsme mohl ráno startovat leda s pomocným startem – přesně podle návodu – nabít “rychlonabíjením” (5min a vyplo samo) a po přepnutí startovat – za těch 5 vteřin jsem měl co dělat abych stihl nažhavit a otočit kličkem… Včera jsme chtěl babičce dobít 45Ah baterii na Samuraju – taktéž neúspěšně – na řadu opět přišla trafo nabiječka… Stejnou nabíječku si koupil i otec a švagr… oba ji už vrátili s tím že je to jen atrapa co nemá s nabíječkou nic společného… já jsem nad ní zlomil hůl včera, zabalil do krabice a dnes ji vrátím též – nechápu jak se mohlo něco takového vůbec dostat do výroby… Možná to perfektně nabíjí ostatní druhy baterii – ale “regular” olověné, klasické autobaterie to jen polechtá, zahlásí “nabito” a pak snad dokonce pomalu žere…

  • Miguel Migo 3. listopadu 2018 v 20:20

    Je pravda, ze LCD displej je opravdu dobrý. Kabeláž také dobrá, lze jí použít ke zhotovení, startovacích kabelů. Nabíječka nic nenabíjí,je nefunkční.Tedy pokuď pominu to,že jsem odvařil tři baterie do auta a dvě moto….a neskutečný rachot dělá….i krtek by prchnul….zapnout to na zahradě…..