, Autonabíječka s funkcí pomocného startování UltimateSpeed ULG 15 B4 z Lidlu | recenze a cena 2019

LIDL KATALOG

Autonabíječka s funkcí pomocného startování UltimateSpeed ULG 15 B4 z Lidlu: Recenze, diskuze, cena 2019

Lidl nabízí v akci autonabíječku s funkcí pomocného startování Ultimate Speed ULG 15 B4 pro přímé startování motoru při slabé baterii bez zdlouhavého nabíjení.

Nabíječka UltimateSpeed ULG 15 B4 je určena pro baterie osobních automobilů a motocyklů s 12V nebo 6V a kapacitou 8-210 Ah, lze volit program podle typu baterie.

Autonabíječka UltimateSpeed ULG 15 B4 má inteligentní řízení mikroprocesorem s diagnostickým programem a kontrolovaným nabíjením a LCD displej informující o výběru programu, zvolené napětí a stavu nabíjení.

Výhodou je automatické rozeznání baterie s ukazatelem vadné baterie, k oživení vybitých baterií lze použít pulzní nabíjení. Nabíječka nabízí možnost trvalého udržovacího nabíjení bez nebezpečné tvorby síranů. Integrována je ochrana proti přepólování, zkratu a přebíjení.

Autonabíječka s funkcí pomocného startování UltimateSpeed ULG 15 B4 funguje pod provozním napětím 230 V při 50 Hz, má nabíjecí proud 2 / 6 / 15 A, startovací proud 75 A / 12 V, MCU procesor a síťový kabel dlouhý 1,8 metru.

Rozměry autonabíječky jsou 32 × 28,5 × 13,5 cm a hmotnost 6,7 kg.

Své zkušenosti s autonabíječkou s funkcí pomocného startování Ultimate Speed ULG 15 B4 z Lidlu nám můžete psát formou recenze sem do diskuze.

Kód výrobku: ULG 15 B4

Cena v akci:

  • od 8. 11. 2018 – 1 290 Kč


Ultimate Speed je privátní značka Lidlu zaměřená na doplňky a příslušenství pro automobily a motocykly. Sortiment Ultimate Speed zahrnuje mimo jiné nabíječky autobaterií, startovací kabely, autopotahy nebo hydraulický zvedák. Zboží Ultimate Speed z Lidlu je dostupné také v e-shopu.

Prohlédněte si další výrobky , nebo všechny spadající pod privátní značky Lidl.

Komentáře

  • Rico 11. listopadu 2018 v 21:31

    Nabijí 15ti A jen první minutu, pak proud padne na 7A, sice pak následně během dlouhého nabíjení problikne znova oněch 15A (zas na minutu), ale převážně jede na pomalejší režim 7A…
    Když má baterka nad 12,7V cca, prohlásí, že je nabitá a odmítá nabíjet. Pak režim podpory startování funguje jen tehdy, když má baterie alespoň 60% nabití a při startu musí napětí klesnout na určitou mez, aby se podpora zapnula, já i když v autě pustil vše co tam je, tak napětí kleslo na 11,7V, stejně se podpora startu nezapla… Délka podpory (max 75A) trvá max 5s, pak se musí 3min chladit nabíječka… Nepovedlo se mi donutit nabíječku, aby podporu startu spustila (autobaterie mi neklesla na tak nízké napětí potřebné pro spuštění podpory), bojím se, že když napětí na BAT klesne tak, že podpora sepne, tak už nebude moc platná, protože BAT bude skoro mrtvá a 75A to nezachrání… Je možné, že v některých specifických situacích platná bude, ale jsem dost skeptický.

    Jinak je to automatická nabíječka s ukončením nabíjení (AGM 14,5V), takže tím neurazí, kvalita zpracování vypadá na slušnou úroveň, kabely a kleště jsou velice precizně udělané.

    Takže pokud chcete nabíječku s automatickou funkcí ukončení nabíjení a průměrným proudem cca 7A. Nebude to špatná volba, ale z důvodu jejích “speciálních funkcí” typu podpory startu, rychlonabíjení 15A … Za sebe, nemůžu doporučit. Zkrátka není pro “bojové podmínky”, ale pěkně pomalu a v klidu.

  • Ladislav 24. listopadu 2018 v 21:28

    Zdravím.
    Mám také nabíječku řady UltimateSpeed ULG 15 B4.
    Zatím zkouším co vše nabíječka umí.
    Při nabíjení baterie 72Ah. Nabíjela 12 hodin než se vypnula.
    Už jsem ji před tím nabíjel, asi před týdnem.
    Ukazovala 70 % a po hodině cca 100 % dle mého názoru, že pokud má tato nabíječka schopnost regenerace baterie, tak těch 100 % může ukazovat v průběhu nabíjení a nemusí se poznat, že baterie regeneruje s ukazatelem, dle procent kapacity.
    Po nabití jsem ji znova zapojil po 5 hodinách a ukazovala 13 voltů a 100 % procent kapacity stejně po nabití.
    Zatím jsem nezkoušel rychlo nabíjení.
    Co jsem slyšel recenze se žhavením a 5 sekundovým intervalem pro startováním, že než se nažhaví, tak to chvilku trvá a nestihne se startovat a pak se chladí 180 sekund.

    Mé doporučení, a také až to budu někdy zkoušet je, že dát nabíječku na rychlo nabíjení a v průběhu rychlo nabíjení žhavit i několikrát, nechat zapnuté zapalování, jít k nabíječce a zapnout pomoc 75A. pak startovat sám, pokud není na blízku druhá poučená osoba.
    Platí pro Diessel motory.

    Jinak se mě jeví, že pokud nabíječka vyhodnotí stav nabíjení a vypnutí automaticky považuji za dobrou věc.
    Zbytečně se nepřebíjí a baterie by měla déle vydržet.
    Výhoda je možnost AGM baterií gelových a 6 voltových.
    Nabíjel jsem baterii o kapacitě 56Ah a ukazovala počátek 56-89 % .
    Po 5 hodinách nabito na 100 % dle ukazatele.
    Komentář u nabíječky UltimateSpeed ULG 12 B3, že baterii nenabije.
    Má funkci detekce vadné baterie a tím pádem baterii, která má nějakou kapacitu a je malá závada v baterii ,,nemusí nabíjet,,.
    Tím je snadnější od nové baterie nabíjet tímto přístrojem.
    Pro mě zatím ,,spokojenost,,
    Mám ji teprve 3 dny, tak uvidíme.

    P.S: Je také možné, že než tady někdo píše recenzi o špatném nabíjení, zda zvolil správný postup a sekci k nabíjení baterie pro automobily, nebo pro nákladní vozidla o kapacitě 120-180 Ah, nebo AGM.

  • Ladislav 26. listopadu 2018 v 20:25

    Tak, jak jsem slíbil, že budu zkoušet startování na mrtvé baterii ve vozidle Škoda octavia 1.6 75kw.

    Dnes jsem potřeboval odjet a zkoušel jsem nastartovat.
    Venkovní teplota byla 0.
    Sedl jsem do vozidla a začal startovat.
    Startér se ani nepohnul a zkusil jsem ještě jednou startovat a startér se opět nepohnul.
    Na potřetí opět znovu a startér sotva zabral, že se párkrát převalili válce v motoru – po čtvrté to samé.

    Přišel na řadu zázrak z LIDLU – Auto nabíječka Ultimate Speed ULG 15 B4 .

    Vše probíhalo od 18:30 do 19:00 hodin.

    Zapojil jsem nabíječku a hned jsem zjistil stav baterie a měla pouhých 7.5 voltů a pouze 10 % své kapacity.
    Dal jsem na rychlo nabíjení a po 25 minutách, měla baterie 80 % své kapacity, kterou jsem si nastavil, abych se řídil procenty a ne kolik má voltů – velmi důležité !

    Po 30 minutách jsem opět začal startovat s pomocí rychlo startu a byl jsem velmi mile překvapený.
    Baterie točila jako nová !

    Pokud člověk již má nějaké zkušenosti, když bude mráz, tak je vždy lépe k vozidlu si udělat čas a opravdu s předstihem zjistit, zda je baterie ok-ko a rychlo nabíjení je tou pravou devízou a nebudete zaskočeni.

    Za mě můžu dát palec opravdu na horu !!
    Přeji všem budoucím majitelům, aby od začátku nepanikařili a naučili se s tím pracovat.
    Přeji všem řidičům, mnoho kilometrů bez nehod a baterii v dobré kondici !

    Není to kec, je to pravda !

    P.S. Nezaznamenal jsem během rychlo nabíjení, že by neměla pracovat-nabíjela do té doby než jsem ji vypnul po nastartování.

  • Csabika 3. prosince 2018 v 10:28

    Dnes som kúpil túto nabíjačku a av návode píšu že treba baterku odpojiť pred nabíjaním. Ale v obchode som naschvál sa pozeral, že je mikroprocesorom riadená a podobné reči a po vybalení som zistil že treba odpojiť baterku pred nabíjaním. Ako to je, vy tiež baterku odpájate alebo sa môže aj pripojená nabíjať? Som myslel že všetky moderné nabíjačky dokážu nabíjať už pripojené baterky v aute.

  • Roman 27. prosince 2018 v 14:50

    Dobrý den, mám důležitý dotaz, zda nabíječka typu B4 umí spustit nabíjení i když je baterie zmrzlá a hluboce vybitá, měl jsem v práci,,chytré,, nabíječky drahé ale jak zjistili proud pod určitou hranici vůbec nesepnuli nabíjení ! a co si má člověk počít když mu auto dlouhodobě stojí bez kontroly baterie je dlouhodobě v autě vybitá a dobít ji nelze ..chytrýma,, nabíječkama ale nabiječkama která nabíjí at se děje co se děje….děkuji za info popřípadě za doporučení…

  • Ldislav 14. ledna 2019 v 13:31

    Zdravím.
    Blbost odpojovat baterii při nabíjení na vozidle.
    Pokud píše výrobce něco jiného, tak nemá pravdu.
    V dnešní době je téměř vše řízeno elektronicky a není potřeba ztratit data kódu rádia a tak podobně……
    V klidu nabíjet na zapojené baterii ve vozidle.
    Nic se nestane…
    Může se stát, že baterii omylem nabíjíte rychlo nabíjením a pak se Vám zdá, že to nabíjí krátce.
    Pozor na to !
    Pouze rychlo nabíjení doporučuji ve vozidle s nízkou kapacitou baterie na nastartování raději cca 30 minut dle baterie, kterou nevíme jak na tom je+ rychlo start, pokud člověk spěchá již jednou popsáno…
    Jinak pomalé nabíjení pokud nikde nejedu a klidně opět se zapojenou baterii.
    Nemůže přístroj nijak ovlivnit ani poškodit.
    Výrobce by takové nesmysly neměl vůbec psát, když ví za jakým účelem je nabíječka vyrobená.
    Starou baterii jsem musel vyhodit, bo po týdnu stání opět kaput.

    Šťastný nový rok.

  • Luboš 29. ledna 2019 v 23:43

    Dobrý den,je někde video které by ukazovalo návod použití jednotlivých funkcí… například jak nastavit před zimu automatickou údržbu baterie s pod…? Děkuji…