SKRBLOG

Zákaznická karta České pošty: Ušetříte čas, peníze a nemusíte vyplňovat podací lístky!

čtvrtek, 22. květen 2014, Petr Novák

Svou zákaznickou kartu prostě pojmenovanou Zákaznická karta má od minulého týdne už i Česká pošta. Balík ani dopis za polovic s ní nepošlete, rozzlobeného ptáka z plyše vám taky nedají, přesto se karta vyplatí.

Nejen proto, že se firmám a fyzickým osobám vydává zdarma.

Rozlučte se s podacími lístky

U firemní i osobní karty je poskytována sleva na zasílání obyčejných, doporučených a cenných psaní. Dle jejich objemu činí 1 – 3 Kč za každý odeslaný kus, což sice nijak závratná částka, ale je to takový hezký bonus k výhodám níže uvedeným.

Stoleček s přivázanou propiskou (inu, krade se všechno) a přihrádka s různobarevnými lístky patří k nezbytnému vybavení každé pošty. Malé lístečky s minimální gramáží papíru se učilo vyplňovat už na základních školách. Se zákaznickou kartou je vypisování podacích lístků konec – stačí přijít s kartou v ruce rovnou do fronty a adresa odesílatele se načte sama.

Potvrzení o (ne)doručení zásilky vám bude automaticky zasláno na email uvedený v žádosti o kartu.

PostBox pro firmy – nechoďte na poštu, pošťák si zásilky vyzvedne sám

Zajímavou službu navíc přináší karta firmám. PostBox je mobilní schránka, kterou pošta zdarma umístí do prostor vaší firmy. Stačí měsíčně poslat alespoň 50 zásilek a pošta si bude zásilky přebírat přímo u vás. Odpadá tak zdlouhavé chození na poštu.

Zasílat tímto způsobem lze obyčejné a doporučené dopisy, pošťák vás bude navštěvovat dle domluvy denně a naráz je schopný převzít až 40 zásilek.

Platit můžete buď v hotovosti, nebo kreditem PostBox. Více informací o službě PostBox naleznete na stránkách České pošty.

Kde si objednat Zákaznickou kartu České pošty?

Kartu si můžete objednat na libovolné pobočce pošty, nebo na stránkách Zakaznicka-Karta.cz. To doporučujeme. V pátek odpoledne jsme kartu objednali a do vlastních rukou dorazila následující týden ve čtvrtek.

Vydání a zaslání karty je zdarma, firmy si mohou objednat zdarma až 10 karet na každou pobočku. První dvě jsou zdarma, za každou další se platí 50 Kč.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Denali 23. května 2014 v 19:20

    Fajn urychlení procesu, že by pošta šla do sebe?

  • Petr Novák 23. května 2014 v 19:25

    Taky mám takový pocit. Ještě by bylo fajn, když by šlo dobírky platit kartou. :)

  • Jakub 3. srpna 2014 v 21:12

    Ne, neurychlí to proces. Možná vám zjednoduší práci-Sám sem si ji pořídil a co sem mluvil s poštačkama spíš to zdržuje, protože překvapivě někdo to musí udělat za vás.

  • Jakub 27. ledna 2015 v 13:49

    Pozor, Zákaznická karta není zdarma, za slevu prodáváte své soukromí – váš e-mail i telefon mohou být spamovány firmami, s nimiž má ČP smlouvu, viz podmínky! (“Odesláním žádosti žadatel souhlasí s využitím svých údajů uvedených v žádosti, a to pro zasílání obchodních sdělení ČP a smluvních partnerů ČP ve smyslu § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Žadatel může svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat blokací všech svých Zákaznických karet na kterékoli poště nebo na lince Centra zákaznických karet 840 111 224.”)

  • Petr Novák 27. ledna 2015 v 13:53

    Zdravím Jakube, je to tak.

    Osobně mi od května přišly 1 – 2 adresné reklamy na služby České pošty.

  • Vladislav László 4. února 2015 v 17:53

    Při objednávce zákaznické karty jsem došel až k “pokračovat” když jsem vyplnil všechny rubriky.
    Na pokračování nedošlo k žádné reakci, nevím, zda tedy je
    objednávka správná,či nikoliv.
    Děkuji za vysvětlení.
    Varnsdiorf 4.2.2015 v 17,55

  • Petr Novák 4. února 2015 v 17:55

    Zdravím Vladislave, pokud Vám nepřišel žádný email, formulář vyplňte znovu.

  • Věra Vlková 21. dubna 2015 v 10:52

    Objednala jsem si zákaznickou kartu s adresou trvalého bydliště v Třebíči, *************. Nemohu ji využít na SIPO, protože tam mám adresu **********. Jak to mohu změnit? Děkuji Vlková

  • Petr Novák 21. dubna 2015 v 12:39

    Dobrý den, nejjednodušší bude, když se příležitostně zastavíte na poště v místě vašeho trvalého bydliště a tam problém vyřešíte. Hezký den

  • relican 19. června 2015 v 09:03

    Tak kartu jsem si malem zaridil, alespon do te nez jsem si precetl jejich podminky, konkretne cast o obchodnich sdelenich (viz. konce commentu). Kratce receno, bude me to spamovat mail reklamama a ja za to dostanu naprosto trapnou slevu, bereme-li v potaz ze konkurence posty vychazi leveneji (nebudu jmenovat at to nevypada ze delam reklamu).

    Mozna se to nekomu vyplati, ale jelikoz postu pouzivam jenom kdyz fakt musim, tak mi to neprijde zase take vyhodne…

    “Odesláním žádosti žadatel souhlasí s využitím svých údajů uvedených v žádosti, a to pro zasílání obchodních sdělení ČP a smluvních partnerů ČP ve smyslu § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Žadatel může svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat blokací všech svých Zákaznických karet na kterékoli poště nebo na lince Centra zákaznických karet 840 111 224.”

  • Petr Novák 19. června 2015 v 12:59

    Doporučuji si pro tyto účely zřídit speciální emailovou schránku. Ideálně třeba na Gmailu, který celkem účinně filtruje poštu od spamu a navíc lze celkem efektivně sledovat původce. Za adresu stačí přidat plus a pak cokoliv, co identifikuje odesílatele.

    Čili v tomto případě uveďte jako email třeba mail+ZakaznickaKartaCz@gmail.com – e-mail bez problémů dorazí…

  • Viviana 12. ledna 2016 v 13:17

    Dobrý den, mám dotaz. Když přijdu na poštu se zákaznickou kartou, díky načtení informací právě ze zmíněné karty vyjede má adresa a paní za přepážkou to nalepí na obálku/balíček? Nebo na tom, co posílám, moje adresa vůbec nebude?
    Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. :)

  • Petr Novák 12. ledna 2016 v 16:10

    Dobrý den, Viviano, takhle to nefunguje. Na balíčku či obálce musí stále být adresa odesílatele. To usnadnění je v tom, že díky zákaznické kartě není nutné vyplňovat podací lístek.

  • Viviana 12. ledna 2016 v 16:56

    Dobrý den, je logické, že tam musí být adresa příjemce, z karty se paní za přepážkou nedozví, komu to má poslat. :D
    Myslela jsem, zda se musí na balíček uvádět odesílatel (tedy já), nebo paní si to načte z karty a nalepí papírek na balíček s mou adresou a jménem, nebo ne a na tom balíčku bude jen adresa příjemce (tedy toho, komu to posílám). :)

  • Petr Novák 12. ledna 2016 v 17:00

    Ta adresa odesílatele tam musí být napsané, pošťačka nalepí pouze samolepku s čárovým kódem zásilky.

  • Viviana 12. ledna 2016 v 17:10

    Dobře děkuji za odpověď. Přeji pěkný zbytek dne. :)

  • miroslav kopáček 12. dubna 2017 v 17:10

    prosím oinformaci mám zákaznickou kartu vztahuje se na vybírání dop.pošty když pro í půjde manželka ansb co k tomu musím mít a jaká je cena.
    Děkuji za odpověď

  • zalesak 16. května 2017 v 12:21

    zakaznickou kartu jsem mnel ale ztratil novou jste zamítlý výstavit co mám dělat

  • Petr Novák 16. května 2017 v 23:36

    Dobrý den, my jsme nikomu nic nezamítli. Obraťte se na Českou poštu.

  • Mariana 25. srpna 2017 v 14:40

    Dobrý den,dvakrát jsem u české pošty žádala o vystavení karty a tohle mi napsali, nechápu proč.

    Zákaznická karta ČP
    Vážený zákazníku,
    Je nám líto, ale Vaši žádost o Zákaznickou kartu České pošty nebylo možné vyřídit. Obraťte se prosím na linku Centra zákaznických karet, kde Vám pomůžeme dát vše do pořádku.

    Vaše Česká pošta.

  • Petr Novák 26. srpna 2017 v 00:24

    Dobrý den, doporučuji se obrátit přímo na Českou poštu. Tam budou vědět, kde je problém.

  • eva lajsková 29. srpna 2017 v 13:20

    dobrý den vlastním zákaznickou kartu české pošty a ráda bych si přidala ke své kartě manžela abych mohla vyzvednout třeba doporučený dopis chtěla bych se zeptat jestli taková možnost existuje pokud ano jak mám postupovat děkuji předem

  • jarmila macalíková 23. října 2017 v 13:38

    Dobrý den, chtěla jsem se informovat, jsem vlastníkem zákaznické karty, vždy jsem ji využívala při platbě inkasa, která je adresovaná na manžela, ale dnes mi ji na poště odmítli vzít. Děkuji

  • Petr Novák 23. října 2017 v 13:42

    Dobrý den, dotaz tedy zní…?

  • Jiřina Gebčinská 28. října 2017 v 11:38

    Chci si objednat zákaznickou kartu ale vůbec to nejde, nelze vyplnit adresu. Máte tam nějakou chybu!!!

  • Jiřina Gebčinská 28. října 2017 v 11:39

    Nelze objednat zákaznickou kartu protože nejde vyplnit adresa. Máte tam nějakou chybu!!!

  • Petr Novák 28. října 2017 v 15:35

    Ne. Chybu tam možná má Česká pošta, ne Skrblík.

  • procházka Jiří 3. prosince 2017 v 17:23

    Vážení, chtěl jsem se účastnit Vámi inserované soutěže 29.11.-12.12.17 ale nelze přes uvedený portál najít možnost pžihlášení se. Č.mé karty- 3000089582 101. Děkuji, s pozdravem JP

  • Lenka Chládková 4. prosince 2017 v 08:09

    Dobrý den, pane Procházko, zde jste na Skrblíkovi. Skrblík je informační web, který radí lidem, kde a jak je možné ušetřit. Přihlášení musíte provést přímo na stránkách České pošty.

  • Katka 7. února 2018 v 18:57

    Muže s mou zákaznickou kartou zaplatit me balíčky na poště manžel i když není majitelem karty? Děkuji za rychlou odpověď Katka

  • Gombošová Monika 9. února 2018 v 12:21

    Dobrý den,
    jsem vlastníkem zákaznické karty.
    Koupila jsem byt, mám novou adresu,jak postupovat.
    Nikde jsem se nedočetla,změnu nebo úpravu osobních údajů.
    Používám kartu při placení Sipa,ale momentálně mi nesouhlasí adresa.Děkuji G. M.

  • Jiří Zedka 12. března 2018 v 08:28

    Dobrý den chtěl bych si objednat 2 zákaznické karty.Jelikož máme s manželkou stejný mail, tak jestli je možno tu druhou na jméno Alena Zedková. Děkujeme za kladné vyřízení Zedka

  • Lenka Chládková 12. března 2018 v 09:33

    Dobrý den,
    k vyřízení zákaznické karty České pošty se musíte obrátit přímo na Českou poštu. My jsme Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit.

  • Dagmar 3. dubna 2018 v 10:23

    Dobrý den dostala jsem email,že žádost o zákaznickou kartu byla zamítnuta. Mohu poprosit o zdělení proč?
    Děkuji Dagmar Dontová

  • Lenka Chládková 3. dubna 2018 v 10:45

    Dobrý den, paní Dontová,
    s dotazem se musíte obrátit přímo na Českou poštu. My jsme Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit.

  • Lenka Wallischová 3. dubna 2018 v 20:40

    Jak prosím postupovat při změně adresy?

  • Dagmar 1. května 2018 v 15:38

    Dobrý den chtěla bych se optat proč nemohu dostat zákaznickou kartu.Je to z toho důvodu,že jsem už v minulosti kartu měla?Bohužel ji nemohu najít.Je možnost zaslání nové zákaznícké karty na mou adresu Dagmar Dontová,Přepychy 6,Vápno 53316

  • Jana Pavlíková 31. května 2018 v 08:42

    Chtěla bych nahlásit ztrátu zákaznické karty ještě neaktivované,rovněž se za to omlouvám.Prosím vás tímto o novou jestli je to možné.Děkuji Pavlíková

  • Lenka Chládková 31. května 2018 v 08:48

    Dobrý den, paní Pavlíková,

    zde jste na webu Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit. S žádostí o novou zákaznickou kartu se musíte obrátit přímo na Českou poštu.