Zákaznická karta České pošty: Ušetříte čas, peníze a nemusíte vyplňovat podací lístky!

Petr Novák
Publikováno 22. května 2014

Svou zákaznickou kartu prostě pojmenovanou Zákaznická karta má od minulého týdne už i Česká pošta. Balík ani dopis za polovic s ní nepošlete, rozzlobeného ptáka z plyše vám taky nedají, přesto se karta vyplatí.

Nejen proto, že se firmám a fyzickým osobám vydává zdarma.

Rozlučte se s podacími lístky

U firemní i osobní karty je poskytována sleva na zasílání obyčejných, doporučených a cenných psaní. Dle jejich objemu činí 1 – 3 Kč za každý odeslaný kus, což sice nijak závratná částka, ale je to takový hezký bonus k výhodám níže uvedeným.

Stoleček s přivázanou propiskou (inu, krade se všechno) a přihrádka s různobarevnými lístky patří k nezbytnému vybavení každé pošty. Malé lístečky s minimální gramáží papíru se učilo vyplňovat už na základních školách. Se zákaznickou kartou je vypisování podacích lístků konec – stačí přijít s kartou v ruce rovnou do fronty a adresa odesílatele se načte sama.

Potvrzení o (ne)doručení zásilky vám bude automaticky zasláno na email uvedený v žádosti o kartu.

PostBox pro firmy – nechoďte na poštu, pošťák si zásilky vyzvedne sám

Zajímavou službu navíc přináší karta firmám. PostBox je mobilní schránka, kterou pošta zdarma umístí do prostor vaší firmy. Stačí měsíčně poslat alespoň 50 zásilek a pošta si bude zásilky přebírat přímo u vás. Odpadá tak zdlouhavé chození na poštu.

Zasílat tímto způsobem lze obyčejné a doporučené dopisy, pošťák vás bude navštěvovat dle domluvy denně a naráz je schopný převzít až 40 zásilek.

Platit můžete buď v hotovosti, nebo kreditem PostBox. Více informací o službě PostBox naleznete na stránkách České pošty.

Kde si objednat Zákaznickou kartu České pošty?

Kartu si můžete objednat na libovolné pobočce pošty, nebo na stránkách Zakaznicka-Karta.cz. To doporučujeme. V pátek odpoledne jsme kartu objednali a do vlastních rukou dorazila následující týden ve čtvrtek.

Vydání a zaslání karty je zdarma, firmy si mohou objednat zdarma až 10 karet na každou pobočku. První dvě jsou zdarma, za každou další se platí 50 Kč.


D
Denali 23.05.2014 – 19:20

Fajn urychlení procesu, že by pošta šla do sebe?

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 23.05.2014 – 19:25

Taky mám takový pocit. Ještě by bylo fajn, když by šlo dobírky platit kartou. :)

Odpovědět

J
Jakub 03.08.2014 – 21:12

Ne, neurychlí to proces. Možná vám zjednoduší práci-Sám sem si ji pořídil a co sem mluvil s poštačkama spíš to zdržuje, protože překvapivě někdo to musí udělat za vás.

Odpovědět

J
Jakub 27.01.2015 – 13:49

Pozor, Zákaznická karta není zdarma, za slevu prodáváte své soukromí - váš e-mail i telefon mohou být spamovány firmami, s nimiž má ČP smlouvu, viz podmínky! ("Odesláním žádosti žadatel souhlasí s využitím svých údajů uvedených v žádosti, a to pro zasílání obchodních sdělení ČP a smluvních partnerů ČP ve smyslu § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Žadatel může svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat blokací všech svých Zákaznických karet na kterékoli poště nebo na lince Centra zákaznických karet 840 111 224.")

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 27.01.2015 – 13:53

Zdravím Jakube, je to tak. Osobně mi od května přišly 1 - 2 adresné reklamy na služby České pošty.

Odpovědět

VL
Vladislav László 04.02.2015 – 17:53

Při objednávce zákaznické karty jsem došel až k "pokračovat" když jsem vyplnil všechny rubriky. Na pokračování nedošlo k žádné reakci, nevím, zda tedy je objednávka správná,či nikoliv. Děkuji za vysvětlení. Varnsdiorf 4.2.2015 v 17,55

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 04.02.2015 – 17:55

Zdravím Vladislave, pokud Vám nepřišel žádný email, formulář vyplňte znovu.

Odpovědět

VV
Věra Vlková 21.04.2015 – 10:52

Objednala jsem si zákaznickou kartu s adresou trvalého bydliště v Třebíči, *************. Nemohu ji využít na SIPO, protože tam mám adresu **********. Jak to mohu změnit? Děkuji Vlková

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 21.04.2015 – 12:39

Dobrý den, nejjednodušší bude, když se příležitostně zastavíte na poště v místě vašeho trvalého bydliště a tam problém vyřešíte. Hezký den

Odpovědět

r
relican 19.06.2015 – 09:03

Tak kartu jsem si malem zaridil, alespon do te nez jsem si precetl jejich podminky, konkretne cast o obchodnich sdelenich (viz. konce commentu). Kratce receno, bude me to spamovat mail reklamama a ja za to dostanu naprosto trapnou slevu, bereme-li v potaz ze konkurence posty vychazi leveneji (nebudu jmenovat at to nevypada ze delam reklamu). Mozna se to nekomu vyplati, ale jelikoz postu pouzivam jenom kdyz fakt musim, tak mi to neprijde zase take vyhodne... "Odesláním žádosti žadatel souhlasí s využitím svých údajů uvedených v žádosti, a to pro zasílání obchodních sdělení ČP a smluvních partnerů ČP ve smyslu § 7 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti. Žadatel může svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení kdykoli odvolat blokací všech svých Zákaznických karet na kterékoli poště nebo na lince Centra zákaznických karet 840 111 224."

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 19.06.2015 – 12:59

Doporučuji si pro tyto účely zřídit speciální emailovou schránku. Ideálně třeba na Gmailu, který celkem účinně filtruje poštu od spamu a navíc lze celkem efektivně sledovat původce. Za adresu stačí přidat plus a pak cokoliv, co identifikuje odesílatele. Čili v tomto případě uveďte jako email třeba mail+ZakaznickaKartaCz@gmail.com - e-mail bez problémů dorazí...

Odpovědět

V
Viviana 12.01.2016 – 13:17

Dobrý den, mám dotaz. Když přijdu na poštu se zákaznickou kartou, díky načtení informací právě ze zmíněné karty vyjede má adresa a paní za přepážkou to nalepí na obálku/balíček? Nebo na tom, co posílám, moje adresa vůbec nebude? Děkuji za odpověď a přeji pěkný den. :)

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 12.01.2016 – 16:10

Dobrý den, Viviano, takhle to nefunguje. Na balíčku či obálce musí stále být adresa odesílatele. To usnadnění je v tom, že díky zákaznické kartě není nutné vyplňovat podací lístek.

Odpovědět

V
Viviana 12.01.2016 – 16:56

Dobrý den, je logické, že tam musí být adresa příjemce, z karty se paní za přepážkou nedozví, komu to má poslat. :D Myslela jsem, zda se musí na balíček uvádět odesílatel (tedy já), nebo paní si to načte z karty a nalepí papírek na balíček s mou adresou a jménem, nebo ne a na tom balíčku bude jen adresa příjemce (tedy toho, komu to posílám). :)

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 12.01.2016 – 17:00

Ta adresa odesílatele tam musí být napsané, pošťačka nalepí pouze samolepku s čárovým kódem zásilky.

Odpovědět

V
Viviana 12.01.2016 – 17:10

Dobře děkuji za odpověď. Přeji pěkný zbytek dne. :)

Odpovědět

mk
miroslav kopáček 12.04.2017 – 17:10

prosím oinformaci mám zákaznickou kartu vztahuje se na vybírání dop.pošty když pro í půjde manželka ansb co k tomu musím mít a jaká je cena. Děkuji za odpověď

Odpovědět

z
zalesak 16.05.2017 – 12:21

zakaznickou kartu jsem mnel ale ztratil novou jste zamítlý výstavit co mám dělat

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 16.05.2017 – 23:36

Dobrý den, my jsme nikomu nic nezamítli. Obraťte se na Českou poštu.

Odpovědět

M
Mariana 25.08.2017 – 14:40

Dobrý den,dvakrát jsem u české pošty žádala o vystavení karty a tohle mi napsali, nechápu proč. Zákaznická karta ČP Vážený zákazníku, Je nám líto, ale Vaši žádost o Zákaznickou kartu České pošty nebylo možné vyřídit. Obraťte se prosím na linku Centra zákaznických karet, kde Vám pomůžeme dát vše do pořádku. Vaše Česká pošta.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 26.08.2017 – 00:24

Dobrý den, doporučuji se obrátit přímo na Českou poštu. Tam budou vědět, kde je problém.

Odpovědět

el
eva lajsková 29.08.2017 – 13:20

dobrý den vlastním zákaznickou kartu české pošty a ráda bych si přidala ke své kartě manžela abych mohla vyzvednout třeba doporučený dopis chtěla bych se zeptat jestli taková možnost existuje pokud ano jak mám postupovat děkuji předem

Odpovědět

jm
jarmila macalíková 23.10.2017 – 13:38

Dobrý den, chtěla jsem se informovat, jsem vlastníkem zákaznické karty, vždy jsem ji využívala při platbě inkasa, která je adresovaná na manžela, ale dnes mi ji na poště odmítli vzít. Děkuji

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 23.10.2017 – 13:42

Dobrý den, dotaz tedy zní…?

Odpovědět

JG
Jiřina Gebčinská 28.10.2017 – 11:38

Chci si objednat zákaznickou kartu ale vůbec to nejde, nelze vyplnit adresu. Máte tam nějakou chybu!!!

Odpovědět

JG
Jiřina Gebčinská 28.10.2017 – 11:39

Nelze objednat zákaznickou kartu protože nejde vyplnit adresa. Máte tam nějakou chybu!!!

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 28.10.2017 – 15:35

Ne. Chybu tam možná má Česká pošta, ne Skrblík.

Odpovědět

pJ
procházka Jiří 03.12.2017 – 17:23

Vážení, chtěl jsem se účastnit Vámi inserované soutěže 29.11.-12.12.17 ale nelze přes uvedený portál najít možnost pžihlášení se. Č.mé karty- 3000089582 101. Děkuji, s pozdravem JP

Odpovědět

Lenka Chládková
Lenka Chládková redaktor Skrblíka 04.12.2017 – 08:09

Dobrý den, pane Procházko, zde jste na Skrblíkovi. Skrblík je informační web, který radí lidem, kde a jak je možné ušetřit. Přihlášení musíte provést přímo na stránkách České pošty.

Odpovědět

K
Katka 07.02.2018 – 18:57

Muže s mou zákaznickou kartou zaplatit me balíčky na poště manžel i když není majitelem karty? Děkuji za rychlou odpověď Katka

Odpovědět

GM
Gombošová Monika 09.02.2018 – 12:21

Dobrý den, jsem vlastníkem zákaznické karty. Koupila jsem byt, mám novou adresu,jak postupovat. Nikde jsem se nedočetla,změnu nebo úpravu osobních údajů. Používám kartu při placení Sipa,ale momentálně mi nesouhlasí adresa.Děkuji G. M.

Odpovědět

JZ
Jiří Zedka 12.03.2018 – 08:28

Dobrý den chtěl bych si objednat 2 zákaznické karty.Jelikož máme s manželkou stejný mail, tak jestli je možno tu druhou na jméno Alena Zedková. Děkujeme za kladné vyřízení Zedka

Odpovědět

Lenka Chládková
Lenka Chládková redaktor Skrblíka 12.03.2018 – 09:33

Dobrý den, k vyřízení zákaznické karty České pošty se musíte obrátit přímo na Českou poštu. My jsme Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit.

Odpovědět

D
Dagmar 03.04.2018 – 10:23

Dobrý den dostala jsem email,že žádost o zákaznickou kartu byla zamítnuta. Mohu poprosit o zdělení proč? Děkuji Dagmar Dontová

Odpovědět

Lenka Chládková
Lenka Chládková redaktor Skrblíka 03.04.2018 – 10:45

Dobrý den, paní Dontová, s dotazem se musíte obrátit přímo na Českou poštu. My jsme Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit.

Odpovědět

LW
Lenka Wallischová 03.04.2018 – 20:40

Jak prosím postupovat při změně adresy?

Odpovědět

D
Dagmar 01.05.2018 – 15:38

Dobrý den chtěla bych se optat proč nemohu dostat zákaznickou kartu.Je to z toho důvodu,že jsem už v minulosti kartu měla?Bohužel ji nemohu najít.Je možnost zaslání nové zákaznícké karty na mou adresu Dagmar Dontová,Přepychy 6,Vápno 53316

Odpovědět

JP
Jana Pavlíková 31.05.2018 – 08:42

Chtěla bych nahlásit ztrátu zákaznické karty ještě neaktivované,rovněž se za to omlouvám.Prosím vás tímto o novou jestli je to možné.Děkuji Pavlíková

Odpovědět

Lenka Chládková
Lenka Chládková redaktor Skrblíka 31.05.2018 – 08:48

Dobrý den, paní Pavlíková, zde jste na webu Skrblík.cz, radíme lidem, kde a jak je možné ušetřit. S žádostí o novou zákaznickou kartu se musíte obrátit přímo na Českou poštu.

Odpovědět

H
Hana 07.08.2018 – 14:20

Dobrý den, mám kartu České pošty a potřebovala bych novou s novou adresou, co mám proto udělat? Děkuji

Odpovědět

RD
Roman Dědič 24.06.2019 – 09:52

Dobrý den, v registračním formuláři ke kartě (https://www.zakaznicka-karta.cz/soukrome-osoby) není možné vložit hodnotu do pole pro PSČ, které je povinné. Zkoušel jsem v prohlížečích Chrome a Firefox včetně soukromého režimu a bez úspěchu. Předem děkuji za opravu.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 24.06.2019 – 10:02

Dobrý den, Romane, co my s tím máme dělat? Máme to České poště opravit? Myslím, že bude lepší, když se obrátíte přímo na poštu.

Odpovědět

Marcela Černá 01.08.2019 – 14:56

Jak kartu použít při posílání online pohlednic?

Odpovědět

I
Ivana 20.08.2019 – 10:36

Od loňského listopadu jsem opakovaně žádala o zákaznickou kartu, marně. Po odeslání žádosti, kterou jsem vyplnila na stránkách České pošty mi bylo sděleno: "Vážený zákazníku, Je nám líto, ale Vaši žádost o Zákaznickou kartu České pošty nebylo možné vyřídit. Obraťte se prosím na linku Centra zákaznických karet, kde Vám pomůžeme dát vše do pořádku. Poradíte, prosím, jak kartu mohu získat? Děkuji Iva

Odpovědět

hv
hunacek vladimir 17.03.2020 – 14:09

zakaznickou kartu mam ja i rodiče. prestehovali jsme se a karty máme na starou adresu a jak máme postupovat? dekuji za odpoved

Odpovědět

Napsat komentář


💵

Šetříme vám peníze. Ukazujeme, kde zbytečně přeplácíte.

🖋️

Nejsme žádní poradci. Jsme novináři, naši prací je předávat informace.

😊

Skrblík je zdarma. Financuje nás reklama, ne peníze čtenářů.

Jsme féroví. Doporučujeme jen to, čemu sami věříme.

🙏

Jsme lidi a chybujeme. Nepřesnosti se však snažíme rychle opravit.