Skylink opět zdražuje servisní poplatek, stáhněte si vzor výpovědi smlouvy

Petr Novák
Publikováno 24. února 2016

Provozovatel služeb satelitní televize Skylink od 1. dubna 2016 opět zdražuje svoje služby. Již třetí rok po sobě. Zatímco loni byl servisní poplatek navýšen až o 87 %, letos se zdražuje “jen” o 27 %.

Servisní poplatky Skylink od 1. dubna 2016

Změna poplatku se dotkne všech plateb po 1. dubnu 2016. Zákazníci, kteří již mají službu Skylink předplacenou na následující měsíce, budou vyšší sazbu platit až první den následujícího zúčtovacího období.

Servisní poplatky Skylink během posledních pár let rostly jak houby po dešti.

Způsob úhrady od 1. 9. 2012 od 1. 2. 2014 od 1. 4. 2015 od 1. 4. 2016
Pravidelná měsíční platba (SIPO, inkaso) 29 Kč 33 Kč 55 Kč 70 Kč
Jednorázová platba na 12 měsíců 348 Kč 498 Kč 935 Kč 1 070 Kč
Jednorázová platba na 24 měsíců 899 Kč 1 485 Kč 1 680 Kč
Jednorázová platba na 5 dní přes SMS 25 Kč

U placených programových balíčků Skylink je již servisní poplatek zahrnut v ceně.

Výpověď služby Skylink bez jakýchkoliv sankcí

Navýšení servisního poplatku zároveň dává skvělou příležitost vypovědět Skylinku smlouvu na dobu určitou bez jakýchkoliv sankcí.

Stačí odeslat písemnou výpověď na adresu Skylinku a požadovat ukončení smlouvy ke dni účinnosti změny, jako důvod uveďte nesouhlas se změnou servisního poplatku od 1. dubna 2016.

Pro naše čtenáře jsme připravili bezplatný vzor výpovědi Skylinku:


KM
Kupková Milada 27.02.2016 – 14:19

Je to nehoráznost do nebe volající.Jsme důchodci,platíme si balíček,ale co je moc je moc.Skončíme u vás,najdeme si výhodnější nabídku.Ale ne u vás.

Odpovědět

KM
Knedlík Milan 29.02.2016 – 15:58

Nesouhlasím s navýšením poplatku!Byli doby kdy jste lákali lidi,že je to skoro zadarmo a navyšujete stále poplatky.Měli by jste se stydět.Také nejsem spokojen s vysíláním v HD.Tak budu velmi potěšen když s vámi ukončím smlouvu.Freesat má podstatně lepší podmínky.

Odpovědět

ZL
Zdeněk Linhart 29.02.2016 – 17:58

Dobrý den,s manželkou jsme oba důchodci a v rodinném domku s jedním popisným číslem s námi bydlí dcera.Provozujeme dva televizory se satelitním příjmem a programovou nabídkou Skylink. Poplatky Skylinku nám přijdou velmi vysoké a nejsme si jisti zda i oprávněné? Nestačil by jen jeden poplatek,když dva televizory přijímají signál s jednoho satelitu.Každý televizor má svoji kartu a příjmový signál. Děkujeme za odpověď.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 29.02.2016 – 18:17

Dobrý den, Zdeňku, jeden poplatek by teoreticky stačil, ale v takovém případě by na obou televizích musel běžet vždy jeden a ten samý program. Jak sám píšete, každý televizor má svoji kartu, kterou přijímá signál. Pokud byste měl jen jednu kartu ve dvou televizích, přijímal byste na obě televize jen jeden signál.

Odpovědět

M
Martin 02.03.2016 – 08:15

Dobrý den.Výpověď služky Skylink se mě líbí. Jen jsem se chtěl zeptat, když mám zaplacený servisni poplatek například do 28.8.2016 bude mě vrácen přeplatek? Když vypověď podám k 31.3.2016 Děkuji za odpověď.

Odpovědět

IP
Ivana Pospíšilová 02.03.2016 – 09:38

Opravdu je to nehorázné, platím 4 karty a jak dlouho to budete zvyšovat?Vaše služby na info lince jsou taky velmi slabé,každý si muví něco jim¨ného a stejně Vám nepomůžou, tak na co si je platímé z našich nehorázných poplatků. Co to vzala jiná společnost tak to stojí za starou belu. Vyřeším si to levněji a u jiné společnosti.

Odpovědět

P
Petr 02.03.2016 – 10:38

Už jsou jako ČT a rozhlas, jenom poplatky a poplatky, jednou se z těch různých zvyšovaných polplatků zblázníme. Mám 2 x kartu - chalupa a doma, vzhledem k tomu, že je digitální příjem všude a slušný , tak mají z mé strany smůlu - 140 Kč/měsíc

Odpovědět

P
Pavel 02.03.2016 – 11:52

Jste legální ŠMEJDI !!

Odpovědět

J
Jiri 02.03.2016 – 13:28

Pro všechny co si stěžují že se zdražuje jeden vzkaz - můžete si za to sami, kdo Vás drží nebo nutí aby jste služby této společnosti využívali? - nikdo... Máte možnost si změnit satelitního operátora stejně tak jako si můžete změnit sim u telefonu....

Odpovědět

J
Josef 02.03.2016 – 15:20

To máme k čemu politiky a regulační úřady, Telekomunikační úřad, když občana nechrání ? Zdražují a přitom už mnoho stanic vypadlo, přešlo se na HD vysílání, k čemu je opět nutné zakoupit drahý přijímač !!! Když se obrátíte na TÚ či jiné kontrolní orgány, dostane se vám takovéto odpovědi : - protože Skylink /to se týče i UPC !!!/ nejméně měsíc předem oznámil změnu ceny, tak neporušil žádný zákon a nemůžeme vyvodit žádné sankce !!! A politici ? Jen hrabou a usmívájí se !!!

Odpovědět

LK
Ladislav Král 02.03.2016 – 19:49

Moc tu tomu nerozumím, přeci Skylink má své služby nastavené tak, že když nezaplatíte, tak smlouva automaticky končí, tak proč dávat výpověď ? A když už máte zaplacené předplatné z dřívějška třeba na rok, tak Vám přece běží za původní cenu, nic nedoplacíte a až skočí předplatné na rok, tak prostě nezaplatím další rok a smlouva automaticky končí...

Odpovědět

M
Michaela 04.03.2016 – 11:31

Co jeste na nas vymysli, s "pozehnanim" vlady , politiku ? Zeby oni meli vsechno zdarma ? A nikdo nic nerekne, koupite pristroj, ktery o 5 let bude opet neschopny prijimat televizni signaly !!! To jsou obchody !!! V pořadí již druhá digitalizace si do roku 2020 vyžádá výměnu většiny televizí v zemi. Kdo bude chtít ušetřit, přikoupí ke stávajícímu přístroji pouze nový set-top box. Ministerstvo průmyslu chce využít červnového fotbalového eura, atraktivní program má k přechodu nalákat první diváky. https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/televize-zacneme-menit-o-rok-drive-prichazi-digitalizace/r~2a844910e18911e5bb3a0025900fea04/?utm_source=atlasHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_term=position-2

Odpovědět

j
jan 06.06.2016 – 09:07

Budu muset doplatit skylinku když mi předešlý uhrazeny servisní poplatek končí 21.7.2016 a já k tomuto datu požádám o ukončení smluvy a změna by od 1.4.2016 Děkuji Jan

Odpovědět

MN
Miroslav Nedvěd 11.06.2016 – 16:03

Po skončení mého předplatného už Vaše služby využívat nebudu je to nehorázné ,když jsem si pořizoval satelitní přijímač tak bylo přislíbeno že české a slovenské programy budou zdarma tak že poskočení mého předplatného na dva roky už Vaše služby využívat nebudu dobře z hora píšete že urážlivé komentáře budete mazat jste si vědomi že jste vyděračské kurvy.

Odpovědět

k
kristyna 08.09.2016 – 12:46

Dobrý den,při dřívějším zrušení karty která je zaplacena do roku 2017/7 vrací se servisní poplatek.Nyni vubec satelit nepoužíváme.děkuji

Odpovědět

Pavel Štětka 08.09.2016 – 14:24

Vážený skylink: píšu vám žě mě někdo dneska sebral satelitní skřńku aj skartou co byla v příjimači. seběhlo se to rychle když mě dovézli akční letáky co se ronáší,a nechal jsem si při otevříté dveře a než jsem se vrátil tak ta skříńka byla fuč? tak se vás ptám jestli by to nešlo úplně nešlo zrušit! spozdravem děkuji.

Odpovědět

M
Martin 20.10.2016 – 21:04

Skylink si dělá co chce. Každý rok zvyšuje poplatky, tu se zase musí vyměnit karta. Dělají si z lidí dojnou krávu a navíc vypínají jeden program za druhým

Odpovědět

a
adriana 14.11.2016 – 16:23

Je to fakt sila co uz robia s ludmi ako zametaju zo zakaznikmi.Ano a o rok vymyslia zas dalsi balik navyse.Nepaci sa mi to.

Odpovědět

Z
Zewel 31.01.2017 – 12:42

chci skončit s vašimi službami. nejsem notorický uživatel televize, hlavně mě nezajímají neustálá záplava reklam

Odpovědět

MD
Miroslav Dejmek 20.02.2017 – 10:58

protože stále zdražujete, tak u vás končíme k l.3.2017

Odpovědět

VK
Vít Kaňůrek 25.06.2017 – 15:07

Já se jen nestačím divit, kolik lidí je ochotno platit za programy plné reklam...:-) Internet je mnohem levnější a najdete na něm stejné i lepší věci, než v TV. A hlavně !!! Můžete si to pustit kdy se vám zachce a nebudete časově vázaní na TV.

Odpovědět

PM
Pavol Munk 13.03.2018 – 11:58

Nakolko vaši pracovníci neboli schopní ani po niekoľkých telefonátoch a písomnou komunikaciou za mesiac zmeniť programy podľa mojej požiadavky,som nútený dať výpoveď zmluvy na kartu č.42632404879 ,ktorú Vám pošlem v najbližších dňoch.Takto sa staráte o zákaznikov

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 13.03.2018 – 12:58

Děkujeme, ale nám nic posílat nemusíte. My jsme Skrblík, Skylink je někdo jiný. Jste si jistý, že jste posledně komunikoval se Skylinkem a ne třeba s novinami?

Odpovědět

I
Iva 22.03.2018 – 21:07

Bydlíme v panelovém domě se společnou anténou. Počet programů je dostačující.

Odpovědět

Napsat komentář

Další články z kategorie Novinky


💵

Šetříme vám peníze. Ukazujeme, kde zbytečně přeplácíte.

🖋️

Nejsme žádní poradci. Jsme novináři, naši prací je předávat informace.

😊

Skrblík je zdarma. Financuje nás reklama, ne peníze čtenářů.

Jsme féroví. Doporučujeme jen to, čemu sami věříme.

🙏

Jsme lidi a chybujeme. Nepřesnosti se však snažíme rychle opravit.

Rubriky
O nás