SKRBLOG

Recenze: Vyzkoušeli jsme Lidl e-shop, koupíte v něm i běžně nedostupné zboží

Pondělí, 18. září 2017, Petr Novák

Po Německu, Nizozemsku a Belgii je Česko teprve čtvrtou zemí, kde Lidl ve středu 20. září 2017 spustil svůj internetový obchod. Lidl-Shop.cz jsme pro vás vyzkoušeli ještě během testovacího režimu.

Lidl v e-shopu nabízí vybavení dílny, oblečení i domácí spotřebiče, potraviny chybí

Upozorňuji předem, že potraviny Lidl přes internet neprodává.

Díky e-shopu odpadá čekání na časově omezenou nabídku pro zahradníky, kutily či sportovce v týdenních akcích. Zboží privátních značek a dalších je v internetovém obchodě dostupné celoročně a ve všech nabízených variantách. Nemělo by se vyprodat tak snadno jako v kamenných prodejnách, které jsou často zásobeny jen několika kusy.

Utlumit se mohou také čtvrteční ranní fronty v obchodech (a snad i trapné chování části nakupujících).

Lidl eshop

Podle průzkumu Skrblíka se ceny v e-shopu neliší od těch akčních uvedených v letácích.

Sortiment obchodu je rozdělen do šesti hlavních sekcí:

  • Móda
    Dámská móda privátní značky Esmara, pánské oblečení a doplňky Livergy a zboží privátní značky Pepperts! pro odrostlejší a Lupilu pro menší děti. Koupit lze také sportovní oblečení a obuv značek Crivit a Crivit Pro, hodinky Auriol nebo deštníky.
  • Dílna a zahrada
    Kompletní sortiment Parkside pro kutily včetně náhradních dílů a příslušenství, vybavení dílny Powerfix Profi, zahradní nářadí, nábytek a technika Florabest, osvětlení Livarno Lux a grily.
  • Sport a volný čas
    Sportovní oblečení a doplňky Crivit a Crivit Pro, cyklovýbava, fitness náčiní, výbava do přírody, batohy, autosedačky, kreativní potřeby Crelando a chovatelské potřeby Zoofari.
  • Bydlení
    Povlečení, prostěradla, polštáře a přikrývky Meradiso, matrace, bytový textil a dekorace, nábytek Miomare a LivarnoLiving a osvětlení LivarnoLux.
  • Domácnost
    Kuchyňské spotřebiče SilverCrest, kuchyňské pomůcky Ernesto, vybavení pro úklid Aquapur, zubní hygiena Nevadent, domácí spotřebiče SilverCrest, vybavení kanceláře United Office nebo drobné elektrodoplňky Powerfix.
  • Dětský svět
    Dětské oblečení Lupilu a Pepperts, hračky Playtive nebo vybavení dětského pokoje Livarno Living.

Nabídka obchodu se bude obměňovat či doplňovat dvakrát týdně – stejně jako v kamenných prodejnách. Část zboží je navíc nabízena exkluzivně pouze online. V době psaní článku bylo v katalogu kolem 2 200 položek.

Možnost vrácení zboží do 90 dní a doprava nad 1 000 Kč zdarma

Objednání z e-shopu Lidlu je pohodlné, rychlé a bez složitých formalit. Platit lze kartou, nebo dobírkou.

Od 1 000 Kč je poštovné a dobírka zdarma, u objednávek v nižší hodnotě se platí 59 Kč za dopravu a 29 Kč za dobírku. Zboží rozváží výhradně společnost PPL z distribučního centra v Plzni.

Zakoupené zboží lze bez udání důvodu vrátit v prodloužené lhůtě 90 dnů. Dopravu hradí Lidl. Jak si Skrblík ověřil, zákazníkům bude vrácena také cena poštovného. Za to patří Lidlu uznání.

Lidl eshop

Jestliže Lidl čísluje objednávky postupně od jedničky, přišlo mu v pátek 15. září 2017 již necelých 2 900 objednávek. To je velmi slušné číslo s ohledem na fakt, že v době psaní článku byl obchod oficiálně v provozu pouze pro zaměstnance.

Aktualizováno: Veřejnosti se e-shop Lidlu otevřel 20. září 2017.

Výhody a nevýhody e-shopu Lidl

  • Možnost koupit jinak nedostupné příslušenství (pilové listy, vrtáky…)
  • Vyhnete se riziku nedostupnosti konkrétního zboží v obchodě
  • Poštovné pouze 59 Kč, od 1 000 Kč zdarma
  • Zboží lze zdarma vrátit do 90 dnů
  • Objednávky doručuje výhradně PPL

Lidl eshop

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Ivana 20. září 2017 v 07:04

    Bude to super, už se moc těším, až provoz eshopu bude oficiálně otevřen :)

  • legnaw 20. září 2017 v 07:56

    uz nebylo co napsat jako negativum tak jste vymysleli takovej nesmysl?

  • Ferry 20. září 2017 v 08:24

    V úvodu píšete, že e-shop Lidl neprodává potraviny, ale v nabídce v odkazu, potraviny jsou (např sýry, oleje a pod).

  • Petr Novák 20. září 2017 v 09:39

    @legnaw: Vysvětlete mi, proč je to podle vás nesmysl a já vám na oplátku vysvětlím, proč máme PPL jako negativum.

    Problém PPL je, že přijedou v jeden čas a pokud nejste doma, máte smůlu. Mně řidič telefonoval 30 sekund před příjezdem. Kdybych nebyl doma, jsem bez balíčku. Když bych nebyl celý den doma, musím počkat na další den a opakované doručení, nebo jet na regionální depo.

    Kdyby mezi možnostmi doručení byla České pošta, Zásilkovna nebo Úloženka, je vyzvednutí balíku jednodušší.

  • Petr Novák 20. září 2017 v 09:41

    @Ferry: Ano, však tak je to správně. Lidl v internetovém obchodě nenabízí potraviny, ale v kamenných prodejnách ano. Proto potraviny nechybí v našem přehledu výrobků privátních značek Lidlu.

  • aarak 20. září 2017 v 10:32

    Eshop je fajn, zvlášť pokud by byla možnost vrátit zboží v kamenné prodejně tak, jak to má některá konkurence (třeba Tchibo nebo Sportisimo).
    A souhlasím, že doprava pouze přes PPL je nevýhoda (a to dost podstatná).

  • Ali 20. září 2017 v 11:23

    Zrovna s PPLkou taky nemam dobre zkusenosti.. A nebudu asi jedina. Je to vazne velky minus.

  • Filip 20. září 2017 v 11:37

    Zde posílám údaje pro vyzkoušení e-shopu:
    Adresa e-shopu: https://www.lidl-shop.cz/

    Jméno: lidl_cz1
    Heslo: gYBJfMNL

  • Petr Novák 20. září 2017 v 12:06

    Lidl právě otevřel e-shop i pro veřejnost. Ten vzápětí nejspíše nezvládl nápor uživatelů a nyní je nedostupný.

  • vladimíra kohlerová 20. září 2017 v 19:06

    JE TO PARÁDA

  • Zuzana Stará 20. září 2017 v 19:53

    My máme s PPL ty nejlepší zkušenosti,chodí avízo mailem i SMSkou.

    Česká pošta už se u nás taky polepšila,tak to by taky šlo.

  • Renata Bartonova 21. září 2017 v 12:40

    To je super rada u vás nakupují i co se týká zahrady a většinou už přijdu pozdě tak se těším teď už mě nic neuteče

  • Renata Bartonova 21. září 2017 v 12:42

    Supr

  • Havran53 2. října 2017 v 14:49

    také bych velmi ocenil kdyby šlo převzít zboží na naší prodejně

  • Iveta 4. října 2017 v 18:04

    Shop jsem vyzkoušela a nadšená zrovna nejsem. Objednávala jsem zboží 25.9., pět věcí. Dnes mi konečně dorazil balík a v něm pouze jedna objednaná věc – žádné info, kdy dostanu zbytek a zda vůbec. Obrátila jsem se proto přes web na customer service a čekám od rána na odpověď, takže za mě to žádná sláva není :-(

  • Antonín Antoš 4. října 2017 v 18:34

    V letáku na tento týden je od pnndělí nabídka pánských bund z uumělé kůže do vel. 58.Když jsem si chtěl objednat právě vel. 58,a to již v sobotu 30.9., tak tam byla poznámka, že je tato velikost vyprodána.Tak proč je to v letáku LIDL?

  • kadavy vaclav 4. října 2017 v 19:55

    necháme se prekvapit

  • Jarmila Prochazkova 5. října 2017 v 01:13

    To je super, už se těším.

  • Petr Novák 5. října 2017 v 11:44

    Protože zabere nějaký čas, než se letáky připraví, vytisknou a rozdistribuují. A v mezičase se může stát, že se třeba daná velikost vyprodá.

  • Hana 5. října 2017 v 12:33

    Jsem velmi zklamaná, 30.9. jsem si objednala zboží, přišla odpověď, že budu doručeno do 5.10., v pondělí e-mail – Skvělá zpráva, zboží je na svozovém depu…realita???…PPL, zboží nemá, když už se poštěstí dovolat na zákaznické, jen sliby a naučené fráze jak Vám dají co nejdříve vědět….čekám už od včera a to jsme měla štěstí, že jsem se dneska dovolala a chtěla info., stále čekám…, takže nedoporučuji !!!!!

  • Mira 7. října 2017 v 16:35

    Objednal jsem zboží 23.9. Stále nic nepřišlo a na urgence nikdo nereaguje. Shop úplně na h……

  • Petra Křížová 9. října 2017 v 12:44

    Také jsem objednala.zboží rozděleno,první část odeslána s číslem PPL..4.10., dle čísla PPl leží na vstupním depu .týden utekl a stále leží na vstupním depu…kdo ví jestli takže e-shop funguje asi jako kupte zaplaťte nikdy nic nedostanete a nikdo se neozve,takže to vidím na ČOI

  • Petr Novák 9. října 2017 v 15:03

    E-shop funguje. Řekl bych, že jen nestíhají vyřizovat objednávky. Lidl na Vaše dotazy nereaguje, nebo jaký smysl má kontaktovat ČOI?

  • Vanda 9. října 2017 v 21:57

    Jak uz tu nekdo pise.. ke zbozi mam fakturu,vyhledavaci cislo u ppl,ppl ma od Lidlu pouze udaje o zbozi,info linka naprosto nedostupna a i pres fakt,ze na strankach je jeji fungovani vyznaceno od pondeli do soboty,v sobotu se dockate sucheho konstatovani,ze volate mimo pracovni dobu. Takze secteno,podtrzeno – zbozi,ktere melo byt dodano dle informacniho mailu 3.10. je nekde… tezko rict,kde. Zacinam pochybovat o tom,ze to vi samotny Lidl.

  • Lucie 10. října 2017 v 09:52

    Od 2.10 čekám na objednané zboží a stále nic…komunikace se zákazníkem..k smíchu..Již nikdy více.

  • Magdalena 10. října 2017 v 16:47

    NEVRACÍ PENÍZE ZA NAVRÁCENÉ ZBOŽÍ!!! Nedodržují zákonnou 14 denní lhůtu na vrácení peněz od obdržení vrátky. Na zákaznickou linku je nemožné se dovolat a na emaily nebo vyplněné kontaktní formuláře nereagují. Kamenné prodejny nemají s eshopem nic společného a proto tam zboží nevrátíte a peníze tam není možné obdržet. Jsem bez peněz a neuvěřitelně naštvaná. Připadá mi, že zákony jsou celkově Lídlu k smíchu.

  • Marcela Dubanová 10. října 2017 v 21:40

    E-shop už jsem vyzkoušela, PPL jako jediná možnost dopravy tragédie, nekomunikuje ani PPL ani Lidl. Zboží nakonec dorazilo, jsem ráda, ale další nákup si už asi opravdu rozmyslím.

  • Magda 11. října 2017 v 12:04

    S e-shopem jsem spokojená,ve čtvrtek jsem zboží objednala a v úterý přišlo a s PPL taktéž spokojenost,záleží hodně na řidiči,ráno v 9 mi od něj přišla SMS,ze balík přiveze po 2 hodině a vše proběhlo v pořádku. Za nás velká spokojenost 😊

  • Dana 11. října 2017 v 13:57

    Hrůza. Podle informací Lidlu bylo zboží je zboží vyexpedováno a předáno dopravci. Skutečnost je taková, že dopravce má jen info o objednávce, ale fyzicky mu ho nikdo nepředal :(( Záznická linka Lidlu nedostupná, ještě, že jsem neplatila předem…

  • Karel 12. října 2017 v 15:06

    Já objednal 5.10. a nikde nic,prý to leží v PPL,ale oni o ničem neví,prostě jejich e-shop Lidl nefunguje,těžko se tam dovoláte a pokud jsem se dovolal,jen sliby a atd.,už nic nechci,možná to někdy dojde,já to nepřevezmu,tak se nejedná se zákazníkem.

  • Mihal 17. října 2017 v 11:24

    Po tydnu objednani, status nezmenen, zadne info, zadna komunikace, zadne zbozi, VELKE ZKLAMANI !!! v teto internetove dobe je to unikat, jak to nema fungovat ! uz nikdy…

  • Pavla 17. října 2017 v 13:26

    zboží objednáno a ihned zaplaceno, bylo uvedeno že je skladem.Téměř obratem přišel mail s rekapitulací objednávky a předpokládaným termínem doručení cca za tři dny-potud super.Po 5ti dnech zkouším volat po celý den, marně..pak píšu na podporu, bez odpovědí, další den píšu znovu na podporu, opět nic a dovolat nemožné. Asi třetí den jsem se dovolala na zák.servis kde mi řekli že u objednávky je psaná poznámka kompletace ale že neví kdy to bude, takže info o ničem. Zboží mi nakonec přišlo po devítí dnech, po dalších 4 dnech mi přišla mailem odpověď na první dotaz z podpory…no zkušenost naprosto šílená a pro Lidl je to tedy hodně špatný rozjezd.

  • Dana 18. října 2017 v 21:35

    Objednala jsem 5.10., pořád nemám nic, zásilka leží někde v doručujícím depu PPL, má být doručena do zásilkovny Praha 4. Lidl ani PPL nereagují na mé dotazy. Je to neuvěřitelné, to jsem ještě v žádném e-shopu nezažila.

  • Martin 19. října 2017 v 12:49

    Tak nákup na Lidl shop v pořádku. Teď nastal problém s vrácením peněz za zboží. Dne 2.10.2017 jsem jim zaslal zpět zboží, které nevyhovovalo. Dnes je 19.10.2017 a vrácení peněz ze strany Lidlu stále nikde. Sice se jedná o malou částku, ale z principu je vidět, že jejich systém nefunguje, č. účtu jsem jim musel zasílat dvakrát, ale zřejmě i tak zbytečně.

  • Alžěta 19. října 2017 v 13:52

    Zboží jsem objednala 8.10. do dnešního dne nemám žádnou informaci, kdy bude zboží doručeno. Kontaktní formulář úplně k ničemu. Není možné se dovolat. Radost nakupovat :) Nikdy víc

  • Jitka Skalníková 20. října 2017 v 14:03

    Moc se těším,že si budu moci nakupovat z domova.

  • Kateřina 24. října 2017 v 10:49

    Z mé zkušenosti opravdu spokojená s fungováním tohoto e-shopu nejsem. Objednala jsem si 5 věcí, nejenže my byly věci dodávány po jednom kuse každý den, což je opravdu úsměvné, ale také dodací doba je dost dlouhá. Působí to na mě tak, že stahují jednotlivé zboží z různých obchodů. Myslím si, že když už se rozhodli spustit fungování e-shopu, měli by mít zboží na jednom centrálním skladě a ne to dělat takto.

  • Bernhard 25. října 2017 v 04:52

    Lidl e-shop je nejhorší, který jsem kdy vyzkoušel.uz nikdy více.objednas si zboží , které je skladem a čekáš 10 dní než ti něco pošlou.pritom mají u zboží dodací lhůta je do třech pracovních dnů.kdyz se chceš dovolat mluví na tebe zasranej automat pořád dokola a dokola ti opakovaně tvrdí, že žádný z operátorů nemá čas.at jdou do hajzlu.

  • Lenka z Kladrub 25. října 2017 v 06:01

    Vyzkoušela sem e-shop=jedna velká katastrofa.Neodepisují
    na dotazy a emaily.Čekací doba ne 5 dní,ale 12 dní.Chtěly mi dodat nekompletní objednádku,tak sem jí nepřijala.Nenabízejí na doručování poštu(mam ji nejraději).Obchod(e shop) ve mě nebudí důvěru a s takovým přístupem k zákazníkům brzo skončí)

  • Bája 25. října 2017 v 20:08

    Chci si objednat a nemůžu, protože při vypisovani objednávky se nedostanu dál kvůli jménu a příjmení, tak vůbec nevím co tam mám napsat.

  • Petr Novák 25. října 2017 v 22:19

    Co to znamená, že se nemůžete dostat dál? Zobrazuje vám obchod nějakou chybovou hlášku?

  • Tomáš 26. října 2017 v 13:02

    Katastrofální dodací lhůty, dnes mi přišlo zboží, které je evidentně použité, nedá se na ně dovolat. Pásová bruska podřená, jsem v ní piliny!!!!

    Navíc dva dny předem přišly všechny capary, které jsem objednal, aby byla pošta zdarma, na tuto dnešní zásilku žádné upozornění mailem, abych si hlídal telefon.

    Infolinka nepoužitelná.

  • Mira 26. října 2017 v 14:30

    zboží objednáno 13.10.,zaplaceno,dodnes 26.10. nic nedošlo.
    jednalo se o 1 položku.Odpověď ze 17.10.
    Vážený zákazníku, vážená zákaznice,
    děkujeme za důvěru, kterou jste do nás vložil/a objednáním v našem internetovém obchodu. Kvůli vysokému množství přijatých objednávek Vám pravděpodobně nebudeme schopni doručit některé zboží z Vaší objednávky ve stanoveném termínu, za což se Vám omlouváme.
    Budeme se nadále snažit Vaši objednávku co nejrychleji zpracovat. Jakmile zboží odešleme, budeme Vás o odeslání neprodleně informovat.
    Děkujeme za pochopení.
    Váš tým Lidl

  • Nekudová Oldřiška 29. října 2017 v 14:54

    22.10.jsem si objednala 4 věci, postupně došly tři,jedna bez ohlášky řidiče,to bych vše přešla,ale použité zboží a to čistící robot,kdy baterie před prvním použitím se má nabíjet 12 hod,byla za 3 hod nabitá,vedly k tomu i jiné poznatky.A to ještě na internetu zjistím,že výrobek se již nevyrábí a na mallu poslední prodej byl o 400 KČ dokonce levnější.Je-li baterie použitá,až bude třeba, nevím,kde získám novou,ten robot nestál žádný pakatel,ale 2 800 .Vrátit,to kdybych mohla,tak bych si to nekupovala přes dovozce,špatné zkušenosti,to Mall a podobné jsou o hodně spolehlivější,já však věřila Lídlu,zklamání…………..Ola

  • Dagmar 31. října 2017 v 18:15

    Při vrácení z důvodu nevhodné velikosti nastal problém. Pracovník u vrátného místa nebyl schopný podat informace o způsobu vrácení peněz. Nevěděli jsme, jakým způsobem se nám peníze vrátí. Na webu Lidlu tyto informace také nejsou.

  • Radek Ondruška 31. října 2017 v 22:16

    Lidl-shop hrůza a děs: balíček poslali na dvakrát asi cca po dvou týdnech (to nevadí, jejich věc), ale stále čekám na jedno objednané a kartou zaplacené zboží z jedné objednávky, které bylo skladem. Nyní je to již měsíc, na e-mail nereagují, zákaznická linka je vždy přetížena, ze začátku rovnou odmítali hovor, nyní již po 10 minutách se spojíte. Paní na lince byla zmatená, jak lesní včela, vše jsem jí musel nadiktovat (pomalu počítat), jak kdyby neměla PC a systém, ve kterém musí vše vidět po mém sdělení čísla objednávky, že zboží je zaplacené a z části doručené, nakonec vše potvrdila, v systému dohledala a že mám jen čekat, nic víc. Uběhl další týden a nic, takže zkouším podruhé zaslat e-mail – z lidl-shop webu kontaktování na sortiment a uvidíme, jestli již konečně odpoví, zda vrátí peníze nebo zašlou zaplacené zboží. Shrnul bych to, jako těžkou nepřipravenost ze strany Lidlu, jak technicky, tak personálně, takže nyní můžu doporučit nenakupujte přes lidl-eshop, ale počkejte, třeba se za čtvrt roku služba zlepší.

  • Martina 9. listopadu 2017 v 20:13

    Počáteční nadšení brzy vyprchalo… Několik objednávek z každé doručený jeden kus. Komunikace na nulové úrovni. Stornují mi zboží v objednávkách bez jakéhokoliv upozornění. 14 dní od objednání nic!! Absolutně to lidl nezvládá!!!!

  • Pavel 20. listopadu 2017 v 17:40

    Pane administrátore jak je vidět tak pravda se vám nelíbí a proto jděte se svým forem k šípku! Stejné poměry jak za totače.

  • Petr Novák 21. listopadu 2017 v 10:25

    Stejné poměry jako za totáče – tím myslíte, že bylo možné někoho obviňovat jen tak, bez důkazů? Přesně proto jsem váš příspěvek neschválil. Příště ho napište slušně.

  • Hana 28. listopadu 2017 v 15:37

    Už nevím co si mám myslet objednala jsem si zboží
    přišlo mi jedno a další Lidl poslal a to leželo několik dní
    ve svozovém depu nakonec bylo posláno zpátky do Lidlu objednala
    jsem znovu a to se zase opakuje bylo mě posláno jedno a další
    2které jsem měla obj.již předtím zase se nachází už několik
    dní ve svozovém depu tak jsem zklamaná jestli vůbec někdy
    obdržím obj.věci.

  • Hana 3. prosince 2017 v 15:39

    Jsem zklamaná, 5.10.2017 jsem objednala více oblečení.Něco mi došlo hned, další po delší době(cca za 3 týdny),že toho mají moc, budiž, beru to,ale že na poslední mikinu čekám ještě nyní(3.12.2017) a stále ani žádná odpověď, vysvětlení a mikina je skladem, napsala jsem tam už několikrát a stále bez odpovědi, to mi od dalšího nakupování v Lidlu i jako obchodu totálně odrazuje.Jelikož je oblečení pro dvojčata a druhá stejná mikina je mi tím taky k ničemu,jsem totálně zklamaná a OBCHOD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

  • Iva 6. prosince 2017 v 00:14

    A je to pořád stejné, objednáno 27.11., dnes po urgenci z 1.12. přišel mail, že se omlouvají a zboží bude doručeno během několika dní. Když neumí provozovat shop, ať toho nechají.

  • Luboš 6. prosince 2017 v 14:17

    Tento e-shop nemůžu doporučit.Zboží objednáno 18.11.17, ale do dnešního dne nemám nic.PPL má zásilku pouze datově,ale fyzicky nikoliv i když Lidl píše ,že zásilka je odeslaná.Nakoupil jsem poprvé a teď už vím že i naposled.

  • Tomáš 7. prosince 2017 v 11:15

    Hrůza!!!!26.11.objednané zboží a stále doma nic(dnes7.12.).Na stránkách doba dodání 5 dní,ale realita uplně jiná.(prý odhadovaná doba dodání)Po dovolání pouze sliby a kecy,že je to připravené a čeká to na odvoz PPL.Tohle si dovolí před vánocema.Zrušit!!!!!!