Recenze: Vyzkoušeli jsme Lidl e-shop, koupíte v něm i běžně nedostupné zboží

Redakce
Publikováno 18. září 2017

Po Německu, Nizozemsku a Belgii je Česko teprve čtvrtou zemí, kde Lidl ve středu 20. září 2017 spustil svůj internetový obchod. Lidl-Shop.cz jsme pro vás vyzkoušeli ještě během testovacího režimu.

Lidl v e-shopu nabízí vybavení dílny, oblečení i domácí spotřebiče, potraviny chybí

Upozorňuji předem, že potraviny Lidl přes internet neprodává.

Díky e-shopu odpadá čekání na časově omezenou nabídku pro zahradníky, kutily či sportovce v týdenních akcích. Zboží privátních značek a dalších je v internetovém obchodě dostupné celoročně a ve všech nabízených variantách. Nemělo by se vyprodat tak snadno jako v kamenných prodejnách, které jsou často zásobeny jen několika kusy.

Utlumit se mohou také čtvrteční ranní fronty v obchodech (a snad i trapné chování části nakupujících).

Lidl eshop

Podle průzkumu Skrblíka se ceny v e-shopu neliší od těch akčních uvedených v letácích.

Sortiment obchodu je rozdělen do šesti hlavních sekcí:

Móda

Dámská móda privátní značky Esmara, pánské oblečení a doplňky Livergy a zboží privátní značky Pepperts! pro odrostlejší a Lupilu pro menší děti. Koupit lze také sportovní oblečení a obuv značek Crivit a Crivit Pro, hodinky Auriol nebo deštníky.

Dílna a zahrada

Kompletní sortiment Parkside pro kutily včetně náhradních dílů a příslušenství, vybavení dílny Powerfix Profi, zahradní nářadí, nábytek a technika Florabest, osvětlení Livarno Lux a grily.

Sport a volný čas

Sportovní oblečení a doplňky Crivit a Crivit Pro, cyklovýbava, fitness náčiní, výbava do přírody, batohy, autosedačky, kreativní potřeby Crelando a chovatelské potřeby Zoofari.

Bydlení

Povlečení, prostěradla, polštáře a přikrývky Meradiso, matrace, bytový textil a dekorace, nábytek Miomare a LivarnoLiving a osvětlení LivarnoLux.

Domácnost

Kuchyňské spotřebiče SilverCrest, kuchyňské pomůcky Ernesto, vybavení pro úklid Aquapur, zubní hygiena Nevadent, domácí spotřebiče SilverCrest, vybavení kanceláře United Office nebo drobné elektrodoplňky Powerfix.

Dětský svět

Dětské oblečení Lupilu a Pepperts, hračky Playtive nebo vybavení dětského pokoje Livarno Living.

Nabídka obchodu se bude obměňovat či doplňovat dvakrát týdně – stejně jako v kamenných prodejnách. Část zboží je navíc nabízena exkluzivně pouze online. V době psaní článku bylo v katalogu kolem 2 200 položek.

Možnost vrácení zboží do 90 dní a doprava nad 1 000 Kč zdarma

Objednání z e-shopu Lidlu je pohodlné, rychlé a bez složitých formalit. Platit lze kartou, nebo dobírkou.

Od 1 000 Kč je poštovné a dobírka zdarma, u objednávek v nižší hodnotě se platí 59 Kč za dopravu a 29 Kč za dobírku. Zboží rozváží výhradně společnost PPL z distribučního centra v Plzni.

Zakoupené zboží lze bez udání důvodu vrátit v prodloužené lhůtě 90 dnů. Dopravu hradí Lidl. Jak si Skrblík ověřil, zákazníkům bude vrácena také cena poštovného. Za to patří Lidlu uznání.

Lidl eshop

Jestliže Lidl čísluje objednávky postupně od jedničky, přišlo mu v pátek 15. září 2017 již necelých 2 900 objednávek. To je velmi slušné číslo s ohledem na fakt, že v době psaní článku byl obchod oficiálně v provozu pouze pro zaměstnance.

Aktualizováno: Veřejnosti se e-shop Lidlu otevřel 20. září 2017.

Výhody a nevýhody e-shopu Lidl

  • Možnost koupit jinak nedostupné příslušenství (pilové listy, vrtáky…)
  • Vyhnete se riziku nedostupnosti konkrétního zboží v obchodě
  • Poštovné pouze 59 Kč, od 1 000 Kč zdarma
  • Zboží lze zdarma vrátit do 90 dnů
  • Objednávky doručuje výhradně PPL

Lidl eshop


I
Ivana 20.09.2017 – 07:04

Bude to super, už se moc těším, až provoz eshopu bude oficiálně otevřen :)

Odpovědět

l
legnaw 20.09.2017 – 07:56

uz nebylo co napsat jako negativum tak jste vymysleli takovej nesmysl?

Odpovědět

F
Ferry 20.09.2017 – 08:24

V úvodu píšete, že e-shop Lidl neprodává potraviny, ale v nabídce v odkazu, potraviny jsou (např sýry, oleje a pod).

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 20.09.2017 – 09:39

@legnaw: Vysvětlete mi, proč je to podle vás nesmysl a já vám na oplátku vysvětlím, proč máme PPL jako negativum. Problém PPL je, že přijedou v jeden čas a pokud nejste doma, máte smůlu. Mně řidič telefonoval 30 sekund před příjezdem. Kdybych nebyl doma, jsem bez balíčku. Když bych nebyl celý den doma, musím počkat na další den a opakované doručení, nebo jet na regionální depo. Kdyby mezi možnostmi doručení byla České pošta, Zásilkovna nebo Úloženka, je vyzvednutí balíku jednodušší.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 20.09.2017 – 09:41

@Ferry: Ano, však tak je to správně. Lidl v internetovém obchodě nenabízí potraviny, ale v kamenných prodejnách ano. Proto potraviny nechybí v našem přehledu výrobků privátních značek Lidlu.

Odpovědět

a
aarak 20.09.2017 – 10:32

Eshop je fajn, zvlášť pokud by byla možnost vrátit zboží v kamenné prodejně tak, jak to má některá konkurence (třeba Tchibo nebo Sportisimo). A souhlasím, že doprava pouze přes PPL je nevýhoda (a to dost podstatná).

Odpovědět

A
Ali 20.09.2017 – 11:23

Zrovna s PPLkou taky nemam dobre zkusenosti.. A nebudu asi jedina. Je to vazne velky minus.

Odpovědět

F
Filip 20.09.2017 – 11:37

Zde posílám údaje pro vyzkoušení e-shopu: Adresa e-shopu: https://www.lidl-shop.cz/ Jméno: lidl_cz1 Heslo: gYBJfMNL

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 20.09.2017 – 12:06

Lidl právě otevřel e-shop i pro veřejnost. Ten vzápětí nejspíše nezvládl nápor uživatelů a nyní je nedostupný.

Odpovědět

vk
vladimíra kohlerová 20.09.2017 – 19:06

JE TO PARÁDA

Odpovědět

ZS
Zuzana Stará 20.09.2017 – 19:53

My máme s PPL ty nejlepší zkušenosti,chodí avízo mailem i SMSkou. Česká pošta už se u nás taky polepšila,tak to by taky šlo.

Odpovědět

RB
Renata Bartonova 21.09.2017 – 12:40

To je super rada u vás nakupují i co se týká zahrady a většinou už přijdu pozdě tak se těším teď už mě nic neuteče

Odpovědět

RB
Renata Bartonova 21.09.2017 – 12:42

H
Havran53 02.10.2017 – 14:49

také bych velmi ocenil kdyby šlo převzít zboží na naší prodejně

Odpovědět

I
Iveta 04.10.2017 – 18:04

Shop jsem vyzkoušela a nadšená zrovna nejsem. Objednávala jsem zboží 25.9., pět věcí. Dnes mi konečně dorazil balík a v něm pouze jedna objednaná věc - žádné info, kdy dostanu zbytek a zda vůbec. Obrátila jsem se proto přes web na customer service a čekám od rána na odpověď, takže za mě to žádná sláva není :-(

Odpovědět

AA
Antonín Antoš 04.10.2017 – 18:34

V letáku na tento týden je od pnndělí nabídka pánských bund z uumělé kůže do vel. 58.Když jsem si chtěl objednat právě vel. 58,a to již v sobotu 30.9., tak tam byla poznámka, že je tato velikost vyprodána.Tak proč je to v letáku LIDL?

Odpovědět

kv
kadavy vaclav 04.10.2017 – 19:55

necháme se prekvapit

Odpovědět

JP
Jarmila Prochazkova 05.10.2017 – 01:13

To je super, už se těším.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 05.10.2017 – 11:44

Protože zabere nějaký čas, než se letáky připraví, vytisknou a rozdistribuují. A v mezičase se může stát, že se třeba daná velikost vyprodá.

Odpovědět

H
Hana 05.10.2017 – 12:33

Jsem velmi zklamaná, 30.9. jsem si objednala zboží, přišla odpověď, že budu doručeno do 5.10., v pondělí e-mail - Skvělá zpráva, zboží je na svozovém depu...realita???...PPL, zboží nemá, když už se poštěstí dovolat na zákaznické, jen sliby a naučené fráze jak Vám dají co nejdříve vědět....čekám už od včera a to jsme měla štěstí, že jsem se dneska dovolala a chtěla info., stále čekám..., takže nedoporučuji !!!!!

Odpovědět

M
Mira 07.10.2017 – 16:35

Objednal jsem zboží 23.9. Stále nic nepřišlo a na urgence nikdo nereaguje. Shop úplně na h......

Odpovědět

PK
Petra Křížová 09.10.2017 – 12:44

Také jsem objednala.zboží rozděleno,první část odeslána s číslem PPL..4.10., dle čísla PPl leží na vstupním depu .týden utekl a stále leží na vstupním depu...kdo ví jestli takže e-shop funguje asi jako kupte zaplaťte nikdy nic nedostanete a nikdo se neozve,takže to vidím na ČOI

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 09.10.2017 – 15:03

E-shop funguje. Řekl bych, že jen nestíhají vyřizovat objednávky. Lidl na Vaše dotazy nereaguje, nebo jaký smysl má kontaktovat ČOI?

Odpovědět

V
Vanda 09.10.2017 – 21:57

Jak uz tu nekdo pise.. ke zbozi mam fakturu,vyhledavaci cislo u ppl,ppl ma od Lidlu pouze udaje o zbozi,info linka naprosto nedostupna a i pres fakt,ze na strankach je jeji fungovani vyznaceno od pondeli do soboty,v sobotu se dockate sucheho konstatovani,ze volate mimo pracovni dobu. Takze secteno,podtrzeno - zbozi,ktere melo byt dodano dle informacniho mailu 3.10. je nekde... tezko rict,kde. Zacinam pochybovat o tom,ze to vi samotny Lidl.

Odpovědět

L
Lucie 10.10.2017 – 09:52

Od 2.10 čekám na objednané zboží a stále nic...komunikace se zákazníkem..k smíchu..Již nikdy více.

Odpovědět

M
Magdalena 10.10.2017 – 16:47

NEVRACÍ PENÍZE ZA NAVRÁCENÉ ZBOŽÍ!!! Nedodržují zákonnou 14 denní lhůtu na vrácení peněz od obdržení vrátky. Na zákaznickou linku je nemožné se dovolat a na emaily nebo vyplněné kontaktní formuláře nereagují. Kamenné prodejny nemají s eshopem nic společného a proto tam zboží nevrátíte a peníze tam není možné obdržet. Jsem bez peněz a neuvěřitelně naštvaná. Připadá mi, že zákony jsou celkově Lídlu k smíchu.

Odpovědět

MD
Marcela Dubanová 10.10.2017 – 21:40

E-shop už jsem vyzkoušela, PPL jako jediná možnost dopravy tragédie, nekomunikuje ani PPL ani Lidl. Zboží nakonec dorazilo, jsem ráda, ale další nákup si už asi opravdu rozmyslím.

Odpovědět

M
Magda 11.10.2017 – 12:04

S e-shopem jsem spokojená,ve čtvrtek jsem zboží objednala a v úterý přišlo a s PPL taktéž spokojenost,záleží hodně na řidiči,ráno v 9 mi od něj přišla SMS,ze balík přiveze po 2 hodině a vše proběhlo v pořádku. Za nás velká spokojenost 😊

Odpovědět

D
Dana 11.10.2017 – 13:57

Hrůza. Podle informací Lidlu bylo zboží je zboží vyexpedováno a předáno dopravci. Skutečnost je taková, že dopravce má jen info o objednávce, ale fyzicky mu ho nikdo nepředal :(( Záznická linka Lidlu nedostupná, ještě, že jsem neplatila předem...

Odpovědět

K
Karel 12.10.2017 – 15:06

Já objednal 5.10. a nikde nic,prý to leží v PPL,ale oni o ničem neví,prostě jejich e-shop Lidl nefunguje,těžko se tam dovoláte a pokud jsem se dovolal,jen sliby a atd.,už nic nechci,možná to někdy dojde,já to nepřevezmu,tak se nejedná se zákazníkem.

Odpovědět

M
Mihal 17.10.2017 – 11:24

Po tydnu objednani, status nezmenen, zadne info, zadna komunikace, zadne zbozi, VELKE ZKLAMANI !!! v teto internetove dobe je to unikat, jak to nema fungovat ! uz nikdy...

Odpovědět

P
Pavla 17.10.2017 – 13:26

zboží objednáno a ihned zaplaceno, bylo uvedeno že je skladem.Téměř obratem přišel mail s rekapitulací objednávky a předpokládaným termínem doručení cca za tři dny-potud super.Po 5ti dnech zkouším volat po celý den, marně..pak píšu na podporu, bez odpovědí, další den píšu znovu na podporu, opět nic a dovolat nemožné. Asi třetí den jsem se dovolala na zák.servis kde mi řekli že u objednávky je psaná poznámka kompletace ale že neví kdy to bude, takže info o ničem. Zboží mi nakonec přišlo po devítí dnech, po dalších 4 dnech mi přišla mailem odpověď na první dotaz z podpory...no zkušenost naprosto šílená a pro Lidl je to tedy hodně špatný rozjezd.

Odpovědět

D
Dana 18.10.2017 – 21:35

Objednala jsem 5.10., pořád nemám nic, zásilka leží někde v doručujícím depu PPL, má být doručena do zásilkovny Praha 4. Lidl ani PPL nereagují na mé dotazy. Je to neuvěřitelné, to jsem ještě v žádném e-shopu nezažila.

Odpovědět

M
Martin 19.10.2017 – 12:49

Tak nákup na Lidl shop v pořádku. Teď nastal problém s vrácením peněz za zboží. Dne 2.10.2017 jsem jim zaslal zpět zboží, které nevyhovovalo. Dnes je 19.10.2017 a vrácení peněz ze strany Lidlu stále nikde. Sice se jedná o malou částku, ale z principu je vidět, že jejich systém nefunguje, č. účtu jsem jim musel zasílat dvakrát, ale zřejmě i tak zbytečně.

Odpovědět

A
Alžěta 19.10.2017 – 13:52

Zboží jsem objednala 8.10. do dnešního dne nemám žádnou informaci, kdy bude zboží doručeno. Kontaktní formulář úplně k ničemu. Není možné se dovolat. Radost nakupovat :) Nikdy víc

Odpovědět

JS
Jitka Skalníková 20.10.2017 – 14:03

Moc se těším,že si budu moci nakupovat z domova.

Odpovědět

K
Kateřina 24.10.2017 – 10:49

Z mé zkušenosti opravdu spokojená s fungováním tohoto e-shopu nejsem. Objednala jsem si 5 věcí, nejenže my byly věci dodávány po jednom kuse každý den, což je opravdu úsměvné, ale také dodací doba je dost dlouhá. Působí to na mě tak, že stahují jednotlivé zboží z různých obchodů. Myslím si, že když už se rozhodli spustit fungování e-shopu, měli by mít zboží na jednom centrálním skladě a ne to dělat takto.

Odpovědět

B
Bernhard 25.10.2017 – 04:52

Lidl e-shop je nejhorší, který jsem kdy vyzkoušel.uz nikdy více.objednas si zboží , které je skladem a čekáš 10 dní než ti něco pošlou.pritom mají u zboží dodací lhůta je do třech pracovních dnů.kdyz se chceš dovolat mluví na tebe zasranej automat pořád dokola a dokola ti opakovaně tvrdí, že žádný z operátorů nemá čas.at jdou do hajzlu.

Odpovědět

Lz
Lenka z Kladrub 25.10.2017 – 06:01

Vyzkoušela sem e-shop=jedna velká katastrofa.Neodepisují na dotazy a emaily.Čekací doba ne 5 dní,ale 12 dní.Chtěly mi dodat nekompletní objednádku,tak sem jí nepřijala.Nenabízejí na doručování poštu(mam ji nejraději).Obchod(e shop) ve mě nebudí důvěru a s takovým přístupem k zákazníkům brzo skončí)

Odpovědět

B
Bája 25.10.2017 – 20:08

Chci si objednat a nemůžu, protože při vypisovani objednávky se nedostanu dál kvůli jménu a příjmení, tak vůbec nevím co tam mám napsat.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 25.10.2017 – 22:19

Co to znamená, že se nemůžete dostat dál? Zobrazuje vám obchod nějakou chybovou hlášku?

Odpovědět

T
Tomáš 26.10.2017 – 13:02

Katastrofální dodací lhůty, dnes mi přišlo zboží, které je evidentně použité, nedá se na ně dovolat. Pásová bruska podřená, jsem v ní piliny!!!! Navíc dva dny předem přišly všechny capary, které jsem objednal, aby byla pošta zdarma, na tuto dnešní zásilku žádné upozornění mailem, abych si hlídal telefon. Infolinka nepoužitelná.

Odpovědět

M
Mira 26.10.2017 – 14:30

zboží objednáno 13.10.,zaplaceno,dodnes 26.10. nic nedošlo. jednalo se o 1 položku.Odpověď ze 17.10. Vážený zákazníku, vážená zákaznice, děkujeme za důvěru, kterou jste do nás vložil/a objednáním v našem internetovém obchodu. Kvůli vysokému množství přijatých objednávek Vám pravděpodobně nebudeme schopni doručit některé zboží z Vaší objednávky ve stanoveném termínu, za což se Vám omlouváme. Budeme se nadále snažit Vaši objednávku co nejrychleji zpracovat. Jakmile zboží odešleme, budeme Vás o odeslání neprodleně informovat. Děkujeme za pochopení. Váš tým Lidl

Odpovědět

NO
Nekudová Oldřiška 29.10.2017 – 14:54

22.10.jsem si objednala 4 věci, postupně došly tři,jedna bez ohlášky řidiče,to bych vše přešla,ale použité zboží a to čistící robot,kdy baterie před prvním použitím se má nabíjet 12 hod,byla za 3 hod nabitá,vedly k tomu i jiné poznatky.A to ještě na internetu zjistím,že výrobek se již nevyrábí a na mallu poslední prodej byl o 400 KČ dokonce levnější.Je-li baterie použitá,až bude třeba, nevím,kde získám novou,ten robot nestál žádný pakatel,ale 2 800 .Vrátit,to kdybych mohla,tak bych si to nekupovala přes dovozce,špatné zkušenosti,to Mall a podobné jsou o hodně spolehlivější,já však věřila Lídlu,zklamání..............Ola

Odpovědět

D
Dagmar 31.10.2017 – 18:15

Při vrácení z důvodu nevhodné velikosti nastal problém. Pracovník u vrátného místa nebyl schopný podat informace o způsobu vrácení peněz. Nevěděli jsme, jakým způsobem se nám peníze vrátí. Na webu Lidlu tyto informace také nejsou.

Odpovědět

RO
Radek Ondruška 31.10.2017 – 22:16

Lidl-shop hrůza a děs: balíček poslali na dvakrát asi cca po dvou týdnech (to nevadí, jejich věc), ale stále čekám na jedno objednané a kartou zaplacené zboží z jedné objednávky, které bylo skladem. Nyní je to již měsíc, na e-mail nereagují, zákaznická linka je vždy přetížena, ze začátku rovnou odmítali hovor, nyní již po 10 minutách se spojíte. Paní na lince byla zmatená, jak lesní včela, vše jsem jí musel nadiktovat (pomalu počítat), jak kdyby neměla PC a systém, ve kterém musí vše vidět po mém sdělení čísla objednávky, že zboží je zaplacené a z části doručené, nakonec vše potvrdila, v systému dohledala a že mám jen čekat, nic víc. Uběhl další týden a nic, takže zkouším podruhé zaslat e-mail - z lidl-shop webu kontaktování na sortiment a uvidíme, jestli již konečně odpoví, zda vrátí peníze nebo zašlou zaplacené zboží. Shrnul bych to, jako těžkou nepřipravenost ze strany Lidlu, jak technicky, tak personálně, takže nyní můžu doporučit nenakupujte přes lidl-eshop, ale počkejte, třeba se za čtvrt roku služba zlepší.

Odpovědět

M
Martina 09.11.2017 – 20:13

Počáteční nadšení brzy vyprchalo... Několik objednávek z každé doručený jeden kus. Komunikace na nulové úrovni. Stornují mi zboží v objednávkách bez jakéhokoliv upozornění. 14 dní od objednání nic!! Absolutně to lidl nezvládá!!!!

Odpovědět

P
Pavel 20.11.2017 – 17:40

Pane administrátore jak je vidět tak pravda se vám nelíbí a proto jděte se svým forem k šípku! Stejné poměry jak za totače.

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 21.11.2017 – 10:25

Stejné poměry jako za totáče - tím myslíte, že bylo možné někoho obviňovat jen tak, bez důkazů? Přesně proto jsem váš příspěvek neschválil. Příště ho napište slušně.

Odpovědět

H
Hana 28.11.2017 – 15:37

Už nevím co si mám myslet objednala jsem si zboží přišlo mi jedno a další Lidl poslal a to leželo několik dní ve svozovém depu nakonec bylo posláno zpátky do Lidlu objednala jsem znovu a to se zase opakuje bylo mě posláno jedno a další 2které jsem měla obj.již předtím zase se nachází už několik dní ve svozovém depu tak jsem zklamaná jestli vůbec někdy obdržím obj.věci.

Odpovědět

H
Hana 03.12.2017 – 15:39

Jsem zklamaná, 5.10.2017 jsem objednala více oblečení.Něco mi došlo hned, další po delší době(cca za 3 týdny),že toho mají moc, budiž, beru to,ale že na poslední mikinu čekám ještě nyní(3.12.2017) a stále ani žádná odpověď, vysvětlení a mikina je skladem, napsala jsem tam už několikrát a stále bez odpovědi, to mi od dalšího nakupování v Lidlu i jako obchodu totálně odrazuje.Jelikož je oblečení pro dvojčata a druhá stejná mikina je mi tím taky k ničemu,jsem totálně zklamaná a OBCHOD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI.

Odpovědět

I
Iva 06.12.2017 – 00:14

A je to pořád stejné, objednáno 27.11., dnes po urgenci z 1.12. přišel mail, že se omlouvají a zboží bude doručeno během několika dní. Když neumí provozovat shop, ať toho nechají.

Odpovědět

L
Luboš 06.12.2017 – 14:17

Tento e-shop nemůžu doporučit.Zboží objednáno 18.11.17, ale do dnešního dne nemám nic.PPL má zásilku pouze datově,ale fyzicky nikoliv i když Lidl píše ,že zásilka je odeslaná.Nakoupil jsem poprvé a teď už vím že i naposled.

Odpovědět

T
Tomáš 07.12.2017 – 11:15

Hrůza!!!!26.11.objednané zboží a stále doma nic(dnes7.12.).Na stránkách doba dodání 5 dní,ale realita uplně jiná.(prý odhadovaná doba dodání)Po dovolání pouze sliby a kecy,že je to připravené a čeká to na odvoz PPL.Tohle si dovolí před vánocema.Zrušit!!!!!!

Odpovědět

z
zvirek 24.12.2017 – 14:05

Lidi, já nevím co máte pořád s tím časem doručení. Předpokládám, že většina z vás si objednává věci do dílny, nebo do ložnice, případně oblečení. A nechce se mi věřit, že zrovna tu vrtačku, nebo peřinu, nebo košili potřebujete už hned za 4 dny, to přece není antibiotikum, nebo kardiostimulátor, které potřebujete hned ! Snad možná ten, kdo to chce dát jako dárek k Vánocům a nechal to na poslední chvíli může mít smůlu, ale jinak je to pořád lepší, než čekat jak pitomec přes půl roku až bude zrovna zboží v prodejně a modlit se, aby mi ho někdo hned ráno nevykoupil. Že to chodí v několika zásilkách je jejich problém, kdzž to platí, v posledních 2 měsících jsem si kompletně objednal vše, co jsem ještě potřeboval ( cca 40 věcí v cca 10 zásilkách ) a nakonec všechno přišlo.

Odpovědět

e
exit 25.12.2017 – 22:33

Na zbozi se ceka 16 dni a pak vitezoslavne dorazi v 10:40 SMS, ze zbozi doruci ridic PPL v case 16-18. Tak si na odpoledne udelate cas, a pak vas v praci ve 13:40 zastihne SMS, ze zbozi je ulozeno na vydejnim miste PPL, nastesti jsou v okoli 3 a na kazdem mate 1 balicek, takze se spolehlive seznamite se vsemi, to ze se u nich neda zaparkovat je jen maly bonus .... never more

Odpovědět

l
lada 26.12.2017 – 08:48

naprostá spokojenost

Odpovědět

J
Jirka 28.12.2017 – 08:29

Zboží objednáno 29.11. jako dárek pod stromeček. Dodnes 28.12. zboží nepřišlo, obchod nekomunikuje, domluva žádná. Za mě naprosté fiasko.

Odpovědět

NV
Naděžda Vavrová 22.01.2018 – 14:01

Zboží z letáku nemají již v 7 hodin ráno na dotaz na které pobočce ho mohu zakoupit,zněla odpověď,,Objeďte si fyzicky prodejny,my tu nejsme od zjišťování stavu zboží na jednotlivých pobočkách."Nedostanete ani telefonní kontakt na prodejny. Telefonní operátor byl drzý a nepříjemný. Budu leták házet rovnou do popelnice.Naďa

Odpovědět

J
Jarda 31.01.2018 – 12:26

Ten shop je ten nejhorší obchod kde jsem nakupoval. Nulová komunikace, řešení problému nula, zboží přišlo opakovaně 3x zdemolované. Reakce na zákaznických linkách nula. Kdyby ten shop neexistoval, ušetřil by mě jen zbytečné nervy.

Odpovědět

i
irina 01.02.2018 – 20:57

27 prosinse 2017 jsem reklamovala výrobek a zatím nic jen sliby házejí mně LIDL aPPL JAK HORKÝ BRAMBOR počkám do pondělka a pak budu dost nepřijemna!!!

Odpovědět

A
Alda 01.03.2018 – 20:54

Dobrý den, má zkušenost s e-shopem je taky špatná. Je pravda, že mi vše dorazilo , ale je pravda že ve zbytečně opravdu moc velké krabici. Jedna z věcí ovšem byla vadná a musel jsem ji reklamovat a to mě od e-shopu odrazilo. Tak zbytečně složité reklamování jsem ještě neviděl. Na prodejně výměna možná není (i když ji na prodejně mají), tudíž jsem volal na infolinku, tam mi bylo sděleno, že reklamaci tohoto zboží vyřizuje jiná společnost na kterou mě paní přepojila, ale tam mluvil nějaký ukrajinec, kterému nebylo absolutně rozumět česky, takže nyní jsem ve fázi kdy čekám na písemné vyjádření. Lídl prodejny perfektní, ale od e-shopu dejte ruce pryč, nestojí to za to.

Odpovědět

P
Pavel 26.03.2018 – 18:57

Dobrý den. Objednal jsem si odvětvovací pilu a od 12 března ,kdy byla podána k přepravě(dnes je 26 března )ještě nebyla doručena.Nevím ,zda se jí pro letošní sezonu dočkám. Takže je třeba objednávat o několik měsíců předem.

Odpovědět

Š
Šanovcová 03.04.2018 – 19:30

Nikdy více nákup skříněk přes internet na dobírku. Obdržela jsem balík čehosi, co zdaleka nepřipomínalo originál výrobek, který jsem viděla na prodejně. Dokud si zboží nebudu moci prohlédnout na prodejně, nebudu tuto službu používat.Nestojí to za ty nervy. Zlatý nákup na prodejnách!!!!

Odpovědět

L
Lucka 13.11.2018 – 11:28

Další špatná zkušenost.....zboží jsem si objednala najednou (5 malých položek). Po týdnu mi ho začali doručovat, celkem to byly tři balíky, z toho jeden Českou poštou. Navíc jsem je potřebovala doručit na jinou adresu (omylem jsem odklikla doručení a měla jsem tam nastavenou starou adresu), ale ať jim odpovíte na jejich email o doručení nebo napíšete zprávu do kontaktního formuláře, nikdo to neřeší!!! Ihned po objednání jsem jim psala, že chci zboží doručit na jinou adresu, ale dočkala jsem se jen úplné ignorace. Hlavně nechápu, proč zboží nepošlou najednou, ale ve dvoudenních intervalech. To je pak opravdu paráda řešit s dvěma dopravci kdy jste/nejste doma. Pak běžet jak na poštu, tak někam kde vám to nechá PPL. Lidl má sice fajn věci, ale e-shop už opravdu nepoužiju!!!

Odpovědět

AF
Anežka Fojtů 12.03.2019 – 12:27

Vážení, mám dotaz ohledně placení zboží dárkovým poukazem. Dostala jsem k Vánocům poukaz na 500,- Kč, který jsem ještě neuplatnila a k svátku další - takže mám hodnotu 1000,- Kč v dárkových poukazech. Chtěla bych tyto poukazy použít na nákup vysavače a nebo el. nože u vás.Jaký je postup? Samozřejmě, že rozdíl s nákupní cenou doplatím. Mám váš obchod Lídl u svého bydliště, t.j. Brno-Král.Pole Palackého ul. Přes vaši linku 800... se s nikým nedomluvím.Prosím o vaši odpověď.

Odpovědět

Š
Štěpán 03.06.2020 – 10:24

Při objednání musí člověk dávat hodně pozor. Chybí na závěr možnost rekapitulace objednaného zboží. Nejde se spojit s firmou. Opakovaně poslán jejich kontaktní formulář - přijde potvrzovací e-mail a pak nic. Telefonní číslo je automat - čekejte..., takže se taky nedá s nikým spojit. Mi to připadá, že mají asi dost hodně dotazů, stížností a reklamací a málo lidí - možná žádné. Bohužel pokud potřebujete konkrétní věc - od jejich výrobce, tak vám nic jiného nezbyde. V obchodě celkem rád nakupuji, ale e-shop lidl je prostě propadák s hodnocením tak na 4 jako ve škole.

Odpovědět

h
honza 03.08.2020 – 16:03

Naprostá tragédie eshop. Chtěli jsme koupit dvě (!) zahradní sekačky - ani jedna nemá v popisu uvedenu důležitou informaci,a to,zda sekačky mají pojezd.Partnerka si dovolila zeptat se na zákaznickém centru,zda pojezd mají a navrhla,že by toto info mělo být už v popise zboží-odepsali jí,ať si informaci zjistí SAMA někde u výrobce. Z Lidla už nikdy nic a varuji další kupující!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět

Napsat komentář

Další články z kategorie Novinky


💵

Šetříme vám peníze. Ukazujeme, kde zbytečně přeplácíte.

🖋️

Nejsme žádní poradci. Jsme novináři, naši prací je předávat informace.

😊

Skrblík je zdarma. Financuje nás reklama, ne peníze čtenářů.

Jsme féroví. Doporučujeme jen to, čemu sami věříme.

🙏

Jsme lidi a chybujeme. Nepřesnosti se však snažíme rychle opravit.

Rubriky
O nás