LUXUSNÍ DÁRKOVÉ BALENÍ ZDARMA

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Už žádný strach z nevhodně vybraného šperku nebo špatné velikosti!

U nás máte nyní 30 dnů na vrácení nebo výměnu šperku.

 

REKLAMACE - VYPLŇTE V PŘÍPADĚ, ŽE JSTE OBDRŽELI ŠPERK POŠKOZENÝ

Formulář pro reklamaci je ke stažení zde. Zboží spolu s formulářem a s číslem objednávky (popř. faktury) a popisem vady na níže uvedenou adresu:

Michal Starý

Břežany 34

257 44 Lešany
                    
  • Neposílejte, prosím, zboží na dobírku!
  • Zboží posoudíme a co nejdříve se dohodneme na dalším postupu.
  • Reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů.
  • Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách, bod č. 7.

 

ZÁSILKOVNA - REKLAMAČNÍ ASISTENT

V případě, že jste použili při nákupu zboží dopravu přes Zásilkovnu, můžete využít službu Reklamačního asistenta na podacím místě, které tuto službu nabízí. 

    • Stačí na pobočce Zásilkovny sdělit kód "90062134" pro zpětnou zásilku. 
    • Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.

Děkujeme moc za vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!


VRÁCENÍ ŠPERKU - VYPLŇTE V PŘÍPADĚ, ŽE JSTE ZAKOUPILI ŠPATNOU VELIKOST NEBO NEVHODNĚ VYBRANÝ ŠPERK SVÝM BLÍZKÝM.

Šperk musí být vrácen neporušen, nenošen a v originálním balení.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je ke stažení zde. Zboží spolu s formulářem zašlete, prosím, na adresu:

Michal Starý

Břežany 34

257 44 Lešany
 

Vrácené zboží musí být nepoužité a v originálním balení, pokud v něm bylo dodáno.

Šperky je možné vrátit i přes Zásilkovnu.

  • Stačí na pobočce sdělit kód "90062134" pro zpětnou zásilku. 
  • Zaměstnanci Zásilkovny vám vytisknou štítek a dají potvrzení o převzetí zásilky.

Děkujeme,

tým Ornamenti

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz