Nabídka servisů


Okay servis

Porouchal se vám přístroj, který už není v záruce? Nebo v záruce je, ale neprošel reklamačním řízením kvůli mechanickému poškození? Nezoufejte! V OKAY servisu ho profesionálně opravíme. Nezáleží na tom, kde jste výrobek koupili, OKAY servis je tu pro všechny. Díky bohatým zkušenostem našich špičkových techniků opravíme i vážné závady, se kterými si běžné servisy neví rady.

Jaké jsou výhody OKAY servisu?

  • na opravu můžete získat standardní, ale i prodlouženou záruku*
  • OKAY servis najdete v každé prodejně OKAY
  • platíte pouze opravu
  • službu může využít i zákazník, který nenakoupil v prodejnách OKAY
  • doprava je zdarma

Co opravíme?

  • notebooky, stolní počítače
  • tablety
  • chytré telefony
  • produkty Apple
  • outdoorové kamery
  • kamery GoPro
  • kvadroptréy a kvadroptéry DJI
  • čtečky elektronických knih
  • tiskárny

Jak využít OKAY servis?

  1. Přijďte na jakoukoli prodejnu OKAY.
  2. Reklamační technik od vás přijme vadné zboží. Dohodnete se na maximální ceně opravy, kterou jste ochotni za váš používaný přístroj akceptovat. Technik následující den zboží odešle do OKAY servisu.
  3. Z OKAY servisu vás kontaktují s cenovou nabídkou a variantami provedení opravy. Je jen na vás, kterou variantu zvolíte a zda se pro opravu rozhodnete. Pokud bude cena příliš vysoká, nebo zboží neopravitelné, pošleme vám ho zpět zdarma.
  4. Po opravě vás budeme kontaktovat, kdy si můžete výrobek vyzvednout.

*Záruka se vztahuje pouze na opravovaný díl. Délka záruky se pohybuje od 3 do 24 měsíců. Délka záruky bude zákazníkovi potvrzena v mailu, který bude zároveň obsahovat specifikaci druhu opravy a cenu opravy.

 

 

Záruční servis

U nás můžete v rámci zákonné záruční doby reklamovat dvojím způsobem. Můžete přijít osobně na prodejnu, nebo vše vyřešit přes internet. Reklamaci vyřídíme obvykle do 20, nejpozději však do 30 dnů.

Reklamujete nábytek?

Online

Na prodejně

Se všemi formalitami vám pomůže zaměstnanec prodejny

O způsobu řešení reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky

 

Reklamujete elektro?

Stavte se na kterékoli naší prodejně, kde s vámi veškeré formality vyřeší zaměstnanec prodejny. Pokud reklamujete větší zboží (např. lednička, pračka) volejte autorizovaný servis*. Nezapomeňte si připravit záruční list, nebo doklad o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 20, nejpozději 30 dnů.

Jak si ověříte stav reklamace?

Reklamujete zboží v rámci prodloužené záruky, nebo máte některé z našich pojištění? Vyberte z těchto možností:

*Kontakty na servisní centra

VÝROBNÍ ZNAČKA

TELEFONNÍ KONTAKT

AEG, Zanussi

800 302 111

261 302 261

Amica

518 324 555

736 625 429

Beko

800 350 333

Bosch

251 095 546

251 095 556

Candy

 

257 530 417

Electrolux

800 302 111

261 302 261

Eta

577 055 333

Fagor

296 325 961

Hot Point – Ariston, Indesit

810 800 023

LG

810 555 810

Mora / Gorenje

800 105 505

Panasonic

236 032 911

Philips

228 880 985 (televizory)

228 880 896 (ostatní)

Samsung

800 726 786

Sharp

800 880 865

Whirlpool

840 111 312

Zelmer

841 116 116

 

Moje prodejna

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefon: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

oblíbená prodejna (změnit)

zboží na prodejně zobrazit na mapě