Nabídka servisů
Okay servis
Porouchal se vám přístroj, který už není v záruce? Nebo v záruce je, ale neprošel reklamačním řízením kvůli mechanickému poškození? Nezoufejte! V OKAY servisu ho profesionálně opravíme. Nezáleží na tom, kde jste výrobek koupili, OKAY servis je tu pro všechny. Díky bohatým zkušenostem našich špičkových techniků opravíme i vážné závady, se kterými si běžné servisy neví rady.
Jaké jsou výhody OKAY servisu?
- na opravu můžete získat standardní, ale i prodlouženou záruku*
- OKAY servis najdete v každé prodejně OKAY
- platíte pouze opravu
- službu může využít i zákazník, který nenakoupil v prodejnách OKAY
- doprava je zdarma
Co opravíme?
- notebooky, stolní počítače
- tablety
- chytré telefony
- produkty Apple
- outdoorové kamery
- kamery GoPro
- kvadroptréy a kvadroptéry DJI
- čtečky elektronických knih
- tiskárny
Jak využít OKAY servis?
- Přijďte na jakoukoli prodejnu OKAY.
- Reklamační technik od vás přijme vadné zboží. Dohodnete se na maximální ceně opravy, kterou jste ochotni za váš používaný přístroj akceptovat. Technik následující den zboží odešle do OKAY servisu.
- Z OKAY servisu vás kontaktují s cenovou nabídkou a variantami provedení opravy. Je jen na vás, kterou variantu zvolíte a zda se pro opravu rozhodnete. Pokud bude cena příliš vysoká, nebo zboží neopravitelné, pošleme vám ho zpět zdarma.
- Po opravě vás budeme kontaktovat, kdy si můžete výrobek vyzvednout.
*Záruka se vztahuje pouze na opravovaný díl. Délka záruky se pohybuje od 3 do 24 měsíců. Délka záruky bude zákazníkovi potvrzena v mailu, který bude zároveň obsahovat specifikaci druhu opravy a cenu opravy.
Záruční servis
U nás můžete v rámci zákonné záruční doby reklamovat dvojím způsobem. Můžete přijít osobně na prodejnu, nebo vše vyřešit přes internet. Reklamaci vyřídíme obvykle do 20, nejpozději však do 30 dnů.
Reklamujete nábytek?
Online |
Na prodejně |
|
Se všemi formalitami vám pomůže zaměstnanec prodejny |
O způsobu řešení reklamace vás budeme informovat e-mailem, nebo telefonicky |
Reklamujete elektro?
Stavte se na kterékoli naší prodejně, kde s vámi veškeré formality vyřeší zaměstnanec prodejny. Pokud reklamujete větší zboží (např. lednička, pračka) volejte autorizovaný servis*. Nezapomeňte si připravit záruční list, nebo doklad o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 20, nejpozději 30 dnů.
Jak si ověříte stav reklamace?
- zavolejte na prodejnu, kde jste zboží reklamovali. Kontakty na prodejny
- stav reklamace můžete kontrolovat i na našich internetových stránkách
Reklamujete zboží v rámci prodloužené záruky, nebo máte některé z našich pojištění? Vyberte z těchto možností:
- Prodloužená záruka
- Pojištění PLUS
- Pojištění mobilního telefonu
- Pojištění nábytku
- OKAY prodloužená záruka
*Kontakty na servisní centra
VÝROBNÍ ZNAČKA |
TELEFONNÍ KONTAKT |
|
AEG, Zanussi |
800 302 111 |
261 302 261 |
Amica |
518 324 555 |
736 625 429 |
Beko |
800 350 333 |
|
Bosch |
251 095 546 |
251 095 556 |
Candy |
|
257 530 417 |
Electrolux |
800 302 111 |
261 302 261 |
Eta |
577 055 333 |
|
Fagor |
296 325 961 |
|
Hot Point – Ariston, Indesit |
810 800 023 |
|
LG |
810 555 810 |
|
Mora / Gorenje |
800 105 505 |
|
Panasonic |
236 032 911 |
|
Philips |
228 880 985 (televizory) |
228 880 896 (ostatní) |
Samsung |
800 726 786 |
|
Sharp |
800 880 865 |
|
Whirlpool |
840 111 312 |
|
Zelmer |
841 116 116 |