Chcete reklamovat zboží, protože dorazilo poškozené, nebo jej vrátit v rámci 14denní lhůty? Může to být nepříjemný a zdlouhavý proces, ale v případě e-shopu KupŽidle.cz nemusíte mít obavy. U nás je vše rychlé, bezproblémové. A co je nejdůležitější: vždy budete mít dokonalý přehledem o tom, v jaké fázi se váš požadavek nachází.

Pokud potřebujete s online reklamačním systémem jakkoli pomoct, kontaktujte nás na tel. čísle 736 636 222 nebo na info@kupzidle.cz.

Jak postupovat?

Nepotřebujete žádné faktury nebo účtenky. K úspěšnému vyřízení reklamace nebo vrácení zboží vám postačí pouze číslo objednávky a e-mailová adresa, na kterou jste objednávku v našem obchodě vytvořili.

Tu zadáte do příslušného pole (vratka nebo reklamace) a prokliknete se do online systému Retino. Další postup už je velmi snadný – na několik kliků totiž vyřídíte reklamaci či vrácení. Program za vás předvyplní všechna důležitá pole.

Hlavní výhody

  • Nepotřebujete žádné faktury nebo účtenky
  • Stačí pouze číslo objednávky a email, na který jste objednávku uskutečnili
  • Reklamaci vyřídíte na několik kliknutí
  • Systém vás intuitivně navede a předvyplní důležitá pole
  • Kdykoliv si můžete zkontrolovat, v jaké fázi se vás požadavek nachází

Nejčastější otázky

Kam a jak vrácené nebo poškozené zboží zaslat?

Po dokončení online reklamačního procesu vás bude kontaktovat náš technik, který se s vámi domluví, jak si zboží převezmeme. Jednou z možností je využití našeho smluvního přepravce, nemusíte se tak o nic starat, dopravu zorganizujeme a domluvíme se i na času vyzvednutí. Pakliže má zboží štítek "vrácení zdarma", dopravu k nám na sklad hradíme a organizujeme my.

Kdy dostanu peníze za vrácené zboží?

Většinou do 10 dní. Na vašem případu začneme pracovat ihned poté, co obdržíme vrácené zboží.

Potřebuji k vyřízení reklamace nebo vrácení zboží nějaké doklady?

Ne. Stačí vám znát pouze e-mail, na který jste u nás objednávku vytvořili. Online systém Retino za vás vše důležité předvyplní.

Můžu vrátit nebo reklamovat zboží osobně na prodejně?

Ano. Stačí se zastavit do našeho showroomu v Brně na Cejlu (zastávka Tkalcovská), kde vše potřebné rychle vyřešíme.

Jak dlouho reklamace trvá?

Ze zákona máme na její vyřízení 30 dní, ale většinou to stihneme dříve. V případě potřeby se lze domluvit na zapůjčení náhradní židle zdarma v době trvání reklamace.