T-Mobile Pro jistotu: Pojistěte si telefon proti poškození i krádeži

Petr Novák
Publikováno 11. srpna 2014

Telefony, tablety a další elektronické přístroje z nabídky T-Mobilu si můžete při jejich nákupu rovnou pojistit. Výše pojistného se v závislosti na ceně přístroje pohybuje mezi 49 Kč a 199 Kč měsíčně, pojištění se vztahuje na krádež přístroje, poškození vodou, pádem nebo zaviněné třetí osobou včetně dětí.

Pročetli jsme za vás titěrná písmenka rámcové pojistné smlouvy a v článku vás upozorníme, na co si dát v souvislosti s pojištěním pozor.

Na co se pojištění vztahuje

Pojištění Pro jistotu chrání přístroj pro případ, kdy dojde k jeho poškození či zničení pádem nebo vodou. Za pojistnou událostí může stát třetí osoba – to znamená, že pokud vám dítě upustí telefon na betonovou podlahu, nebo ho polije vodou, jste chráněni pojištěním. Na něm T-Mobile spolupracuje s pojišťovnou BNP Paribas Cardif.

Pojištění se vztahuje i na krádež telefonu, nikoliv však ztrátu. Za odcizením telefonu musí stát další osoba. Prvotním předpokladem úspěšného odškodnění je v takovém případě protokol od Policie ČR. Naopak náhrady se nedočkáte při podvodném nebo nedbalostním jednání (telefon zapomenete v restauraci na stole nebo třeba v bundě pověšené na nákupní vozík).

Přístroje jsou pojištěny bez spoluúčasti – při pojistné události tak nebudete doplácet jedinou korunu. T-Mobile vám v takové situaci zajistí opravu přístroje, pokud se oprava nevyplatí, dá vám možnost vybrat si nový, obdobný kus ve stejné pořizovací ceně.

Podmínky a cena pojištění

Pojištění lze sjednat výhradně k novému telefonu, tabletu či jinému přístroji zakoupenému v kamenném nebo internetovém obchodě T-Mobilu. Pojistit lze přístroje v maximální ceně 25 000 Kč.

Měsíční pojistné se automaticky přičítá k vyúčtování a stanovuje se dle pořizovací ceny přístroje následovně:

Pořizovací cena přístroje Měsíční pojistné
do 4 000 Kč 49 Kč
4 001 – 7 000 Kč 99 Kč
7 001 – 10 000 Kč 149 Kč
10 001 Kč – 25 000 Kč 199 Kč

Pojištění je možné sjednat na dobu 6, 12 nebo 24 měsíců, nabídka platí také k přístrojům zakoupeným na IČ. Počet oprav v rámci jednoho pojištění není limitován, zcela vyměnit přístroj lze nanejvýše dvakrát.

Výluky z pojištění aneb na co se pojištění nevztahuje

Jak to u pojištění bývá, i to od T-Mobilu má v podmínkách část nazvanou Výluky z pojištění. Celkem milé překvapení je, že výluky nejsou nepřiměřeně omezující a řada z nich dává rozum.

Pojištění se tak třeba nevztahuje na závady a opravy, které kryje zákonná záruka, závady vzniklé v důsledku nedodržení pokynů v návodu nebo na běžné opotřebení přístroje (poškrábání, ošoupání atd.).

Plně pochopitelná je také výluka na úmyslně zaviněné závady a poškození přístroje nebo jeho příslušenství a za opravy v neautorizovaných servisech. Náhrady nebo opravy se nedočkáte ani u škod vzniklých v důsledku povodní.

Co na to Skrblík?

Potěšující na pojištění Pro jistotu je zmíněný nízký počet výluk a nulová spoluúčast ze strany pojištěného. Takto příznivé podmínky bývají například u pojištění sjednávaného k platebním kartám vzácností.

Důsledkem toho ale je v některých případech až nepřiměřeně vysoká cena pojištění – u telefonu v ceně lehce přesahující hranici 10 000 Kč zaplatíte za 2 roky téměř polovinu pořizovací hodnoty telefonu. A to je dost.

Pojištění tak má smysl především v těchto případech:

  • Pořizujete si dražší přístroj v ceně v horní části pojistného pásma
  • Potýkáte se s častými poruchami telefonů v důsledku pádu nebo polití vodou

Velkou výhodou pojištění je stálá výše pojistného plnění po celou dobu trvání smlouvy. Pokud vám například ve 23. měsíci platnosti smlouvy dítě polije telefon vodou a zcela ho tím zničí, stále máte nárok na nový přístroj v podobné ceně.


D
David 04.08.2015 – 14:34

Dobry den chci se zeptak jestli se da telefon pojistit treba po 2 mesicich uzivani

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 04.08.2015 – 14:35

O tom velmi silně pochybuji, troufám si říct, že to není možné. Už jen třeba kvůli množství pojistných podvodů, které by následovaly.

Odpovědět

L
Libor 07.11.2015 – 20:19

BNP Paribas Cardif nedoporučuji, stala se mi nehoda, tablet v nabíječce, dcera zakopla o nabíjecí kabel. Konektor se lehce ohnul (poškození není na pohled moc viditelné - pouze při podrobnějším prohlédnutí). Pojištění, které jsem měl se jmenuje "Nahodilé poškození", což si myslím přesně splňuje. Nikdo se s váma nebaví, pouze pošlou vyjádření že se jedná o výluku. Můžete se odvolat, ale stejně zamítnou znova. Nedá se spojit přímo s likvidátorem a lidé na Infolince jsou arogantní a dohromady nic neví co by řekli :) Četl jsem o této společnosti na internetu a většina má stejný názor jako já. Takže dejte si pozor, dokud platíte jste super klient, ale nedejbože, aby se něco stalo. Hned vás pošlou do háje.

Odpovědět

L
Libor 08.11.2015 – 09:15

Ještě doplním, že kvůli poškozenému (lehce ohlému konektoru) se nedá tablet nabíjet. Proto jsem nahlásil jako pojistnou událost. Tablet jsem kupoval v kasa.cz, ti se také divili, že pojišťovna neplní své závazky. Prodejce mě řekl, že je to přesný případ pro pojistné plnění. Ale světe div se, pojišťovna si vymyslí výluku - 10.3.4 za poškození způsobené nesprávnou instalací, opravou anebo údržbou. Já nic neinstaloval. Nabíjecí kabel byl nainstalován správně podle návodu výrobce :), jen se stala nehoda a dcera o něj zavadila. Samozřejmě jsem neprováděl ani údržbu ani opravu. Takže nechápu typ výluky. Momentálně čekám na podrobné vyjádření pojišťovny v čem je problém. Nechám prohlédnout znalcem a budu vyjádření pojišťovny rozporovat. Nenechám se od nich takhle podvést. Snad vám moje zkušenost pomůže a pokud si to aspoň někdo přečte a ušetří své peníze za pojištění tak budu spokojen.

Odpovědět

s
sandra 29.03.2016 – 22:40

Dobrý den, já mam pojišťeny mobil platim měsíčně 149 kč. Nedávno mi dcera telefon utopila ..hodila ho do vany. Po 2 měsícich mi telefon opravili. Přijela jsem domu a zjistila jsem zlže nenì dobre opraveny, když jsem udelala fotku byl to jen černobíli tečkovany obrazek. Občas mi přes telefon běhaj černy čáry. Co teď s tím? to mám čekat kvůli jejich nedbalosti dalši 2 měsíce na reklamaci?

Odpovědět

m
marcela 20.06.2016 – 12:51

dopadla jsem podobně.syn používal tablet při chuzi a zakopl.tablet dopadl samozřejmě na zem.pojistka se na opravu nevztahuje protože měl být v klidu tedy sedět.jak tedy má přístroj spadnout.ze stolu poryvem větru nebo...nerozumím tomu.platila jsem jen 49kč ale s tím že se muže stát cokoliv i dospělému.jak je vidno platila jsem zbytečně .tablet leží doma oprava přesahuje hodnotu tabletu.

Odpovědět

v
vera 17.07.2016 – 21:22

BNP Paribas Cardif - škoda, že jsem nečetla dříve.. Platím 99kč měsíčně na tablet, mám prasklý displey - tablet jsem položila nešťastně na stůl a prasknul.... nikdo nic s ním nedělal.... Chyba na mé straně a je ve vyjímce - zatím jsem dostala jenom vyjádření pojišťovny.... Jak ukončit toto pojištění??? je zcela na ...... jsem naštvaná, když jsem kupovala, tak nabízeli že poškození vymění na prodejně, po roce úplně otočili. Lžou všichni - jenom tahají peníze....

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 19.07.2016 – 10:26

Věro, mrkněte se na toto video https://www.stream.cz/adost/10010374-pojisteni-nepojisteni-za-vsechny-prachy

Odpovědět

J
Jan 04.08.2016 – 14:49

Dobrý den, mě telefon (iPhone 6S) vyrazil z ruky na akci spolustojící ve frontě na pivo. Rozbil se displej a odřelo se kovové tělo. Nárok pojištovna uznala hned, ale v servisu byl telefon přes měsíc a vyměnili jen displej. Platím 199,- a zatím se mi tedy pojištění vyplatilo. Jedině mě teď trápí že mám pocit jakoby se displej snadněji po výměně poškrábal. Takže s pojišťovnou zkušenost dobrá, komunikace také, ale servis nekomunikoval a nevím jestli mám být spokojem s opravou.

Odpovědět

J
Jan 04.08.2016 – 14:51

jen doplním, že telefon jsem měl dojít asi servisu reklamovat ale nemám nervy další měsíc čekat na svůj tel.

Odpovědět

F
Franta 06.09.2016 – 15:02

Dobry den,chtel jsem se s Vama podelit o vec,ktera se prihodila nasi dceri.Asi od listopadu,kdy si poridila ke smlouve od T-Mobile telefon iPhone 6S (cena skoro 22tis.) ji bylo nabidnuto pojistit telefon a to u spolecnosti RESPECT, a.s.Pod Krčským lesem 2016/22 ,Praha Jelikoz v dnesni dobe se telefony kradou,jak flasky rumu v obchode,tak jsme ho pojistili a platili pojistku,dcerka si uzivala telefon,az pred mesicem,kdy byla v praci (pracovala jako barmanka v herne) a sla vyplacet vyhru do jine mistnosti,ji vlezl za bar mladik a ukradl ji telefon,ktery mela schovany za barem(cela kradez je natocena na kamerach).ihned zavolala policii,vse se sepsalo,vi se o koho jde...tudiz to je jasna kradez,ovsem pojistovna nam poslala email,ve kterem nam oznamuje tohle viz.priloha.jelikoz je to absurdni,obracime se na Vas porad o pomoc,jelikoz se nam zda,ze bychom nemuseli byt jedini,kteri tehle pojistovne naleteli.Mockrat Vam dekuji za jakoukoliv odpoved.S pozdravem Franta

Odpovědět

Petr Novák
Petr Novák redaktor Skrblíka 07.09.2016 – 11:47

Dobrý den, bohužel přílohu nevidím, můžete mi ji případně poslat mailem. V těchto situacích je vždy důležité číst si pojistné podmínky, zejména sekci výluky. Ty upravují, na co se pojištění vztahuje a na co ne. Takto od stolu bohužel nejde bez znalosti těchto podmínek poradit více.

Odpovědět

T
Tera 18.09.2017 – 12:12

Upadl mi telefon z ruky. Rozbitý displej. Prý to není nahodilá událost, jelikož to nebylo způsobeno mechanickým vlivem. Jak si to pročítám, najdou si výmluvu na všechno.

Odpovědět

J
Josef 28.10.2017 – 10:10

dobrý den, cca v červnu mi tel. upadl na zem a display ko, pojišťovna tel odvezla a do týdne tel opravený, v říjnu jsem uklouzl a tel mi vyletěl z ruky a po 5dnech vyjádření že mam naárok na nový, tudíž naprostá spokojenost, sice u 3ks tel jsem jim již nějaké peníze dal, myslím že super pojistka, a je snad jasné když píšete že tel ukradli položený na baru či zakopl o plandající šňuru, no to bych vám snad neproplatil ani já ze zdravého rozumu

Odpovědět

PZ
Petra Zubíčková 16.11.2017 – 15:08

Dobrý den, koupila jsem Samsung s8 + u T-mobile. Nabídli mi pojištění pro jistotu u společnosti BNP Paribas Cardif. Nikdy se mi s telefonem nic nestalo ale raději jsem ho pojistila člověk nikdy neví. Po dvou měsících užívání se přihodila nehoda(prasklý displej až se sypalo skličko). Ihned jsem volala na danou pojišťovnu a na druhý den si pro mobil přijeli. Od odvozu mobilu do pojišťovny jsem procitala diskuze a zkušenosti s danou pojišťovnou a našla max. 2 dobré zkušenosti že mobil opravili. Tudíž jsem byla smirena s tím že mi ho pošlou zpět. Ze se jedná opět o nějakou vyluku o kterých se tak na recenzích psalo. Ale proč píšu? Do 3 dnů mi přišel e-mail že putuje do opravny a mobil bude opraven a pojišťovna to proplati. A do dalších 2 dnů už jsem měla mobil doma jako nový. Bála jsem se ohledně této pojišťovny na základě zkušeností od jiných a pokud někdo taky čeká na rozhodnutí pojišťovny a procita různé stránky tak jsem chtěla ať přibude nějaka dobrá zkušenost s BNP Paribas Cardif.

Odpovědět

R
RP 04.11.2020 – 09:46

Pojištění okamžitě ruším, drahé, spadlý mobil třetí osobě, popraskaný displej a pojištění se na to nevztahuje protože jsem neuvedla telefon a jméno dotyčné osoby a nemohou událost jinak prošetřit. Neuvěřitelné v dnešní době uvádět jen tak telefon a jména ostatních do telefonu bez jejich vědomí

Odpovědět

Napsat komentář

Další články z kategorie Novinky


💵

Šetříme vám peníze. Ukazujeme, kde zbytečně přeplácíte.

🖋️

Nejsme žádní poradci. Jsme novináři, naši prací je předávat informace.

😊

Skrblík je zdarma. Financuje nás reklama, ne peníze čtenářů.

Jsme féroví. Doporučujeme jen to, čemu sami věříme.

🙏

Jsme lidi a chybujeme. Nepřesnosti se však snažíme rychle opravit.

Rubriky
O nás