SKRBLOG

Satelitní televize Skylink zdražuje servisní poplatek až o 87 %

čtvrtek, 12. únor 2015, Petr Novák

Satelitní televize Skylink (která se již nějaký čas slučuje se společností CS Link) oznámila s platností od 1. dubna 2015 navýšení servisního poplatku. Zdražení není vůbec zanedbatelné, cena vzroste až o 87 %!

Servisní poplatky Skylink od 1. dubna 2015

Na nové podmínky budou zákazníci Skylinku přecházet postupně, nelze tedy ukončit smlouvu předčasně z důvodu změny obchodních podmínek.

Typ platby Cena do 31. 3. 2015 Cena od 1. 4. 2015
Předplatné na 1 měsíc 33 Kč 55 Kč
Předplatné na 12 měsíc 498 Kč 935 Kč
Předplatné na 24 měsíc 899 Kč 1 485 Kč

Paradoxně nejvýhodněji vychází měsíční platba, kterou je třeba provádět buď prostřednictvím SIPO, nebo přes inkaso z bankovního účtu.

Tato změna se vztahuje pouze pro předplatitele balíčků Digital a Digital HD, u vyšších balíčků jsou již zahrnuty v ceně. Balíček Digital navíc není žádný extra trhák – většina stanic je bezplatně dostupná prostřednictvím pozemního vysílání.

Společnosti Skylink a CS Link byla v roce 2013 udělena pokuta ve výši 15 milionů právě v souvislosti se zdražovanými balíčky. Ty byly inzerovány jako bezplatné, navíc firma nedostatečně informovala zákazníky o možnosti odstoupení od smlouvy.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Jana Křetinská 12. února 2015 v 23:29

    TO UŽ JE NEHORÁZNOST!Kartu měnit pak přístroj aby měl HD AKAŽDÝM ROKEM PŘELADOVAT. CO MUSÍ JEŠTĚ OD NĚKOHO, PROTOŽE STARŠÍ LIDÉ JIŽ TO TĚŽKO ZVLÁDAJÍ!!HNUSNÉ A PROGRAMY SE JEN OPAKUJÍ JEN S OBMĚNOU STANICE!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Ivana Štiaková 14. února 2015 v 19:55

    Této vychytralé společnosti(Velko-vévodství lucemburské) prošlo zavedení poplatku (prý servisního) a to byla jasná vstupenka k nemorálnímu zdražování v budoucnu a éjhle, je to tady…zdražení o 60%!!! a kdo si nedá pozor a platí ročně, tak zaplatí zbytečně ještě o 275Kč více…za nic!
    Prý poplatek pokrývá administrativu!? Pokud by zdražili o inflaci,dalo by se to obhájit, ale vždyť se předpokládá deflace! Nebo platy rostou takovým tempem?? Zcela evidentně zneužívají dominantního postavení na trhu s tichým souhlasem ČTÚ! Kupujeme anténu….stejně se na všech programech jen vaří….

  • RychlikX 16. února 2015 v 15:27

    Končím, nemíním se nadále nechat okrádat těmito zloději a lháři! Před pár týdny jsem psal na Skylink, že jsem se dozvěděl o plánovaném zdražení ser.poplatku. Byl jsem ujišťován, že o ničem neví!!!! A už je to tady! Lidi probuďte se a dejte Skylinku sbohem!

  • vansilva 17. února 2015 v 12:54

    Typ platby Cena do 31.3.2015 Cena od 1.4.2015
    Předplatné na 1 měsíc 33 Kč 55 Kč
    Předplatné na 12 měsíc 498 Kč 935 Kč
    Předplatné na 24 měsíc 899 Kč 1 485 Kč
    Takže pánove at se tam laskavě ukládní a tačnou také počítat.87% je hodně a také když platéme dopředu tak ono s nimi podníkají.A je to neslušné.AŤ OD 1.5.2015 udělají ten to ceník mají hodně na nás vydělek:
    Předplatné:1 měsíc 60,- na 12 měsíců 45,- a na 24 měsíců 40,-.A ne že na 24 měsícu do předu to je 61,90Kč,na 12 měsíců dopředu to je měsíčně 78,-Kč.Tak se vyplatí jen měsíčně platit a to 55,-Kč.Doufám že za ty nekřestanské peníze dáte aspoň všem měsiční katalogy zdarma.A nevazat to na balíčky.Josef

  • Jaromír Mejzlík 18. února 2015 v 12:20

    Je to opravdu podrazácké a neseriozní jednání ! Za chvíli budeme platit měsíčně víc než je poplatek za veřejnoprávní ČT, kde vlastně už platíme takto 2x a byl to „bezplatný balíček“ na vždycky !?! Opravdu v této banánové republice je možné vše a jen se nám smějí a sedřou z nás i kůži !! Zde vidíme jak funguje vykořisťování člověka člověkem v praxi (a je to i v zaměstnání atd.) ! A to si ještě vymýšlí další hovadiny !!!

  • josef keš 18. února 2015 v 13:14

    televize jakákoli je poslední dobou k ničemu. místohudby bezuzdné řvaní, čív větší tím asi lepší, komentáře se navzájem popírají a už ani předpovědi počasí nesedí, nevím koho to ještě baví, já totedy mít nemusím, světové zprávy a dost. A za tuhle nevábnou směs ještě máme platit víc. kdyžsi jenou za měsíc koupím v novinářství nějaký bobkový list, tak se dozvím to samé.

  • Libuše Kubínová 18. února 2015 v 14:33

    Je to hrozná sprostárna zdražovat takovýmto tempem a programy se přitom opakují kolem dokola pomalu nic novéh není vidět.Za co tedy chcete tolik peněz.Jak toto mají utáhnou důchodci,kterým rozhodně takovým tempem důchody nezvyšují.Zřejmě znovu přejdu na anténu a bude vystaráno.Kubínová

  • František Prorok. JUDr. 10. března 2015 v 07:03

    Víte, jsem důchodce, je mi 73 let, bohužel, na rozdíl od manželky sleduji televizní pořady, ze kterých se dozvím, co se děje nejen u nás, především v zahraničí, nezapomněl jsem němčinu, ani ruštinu. Satelitní programy přijímám právě z těchto důvodů, nepotřebuji žádný sex, na těchto ubohých programech ať se ukájejí jiní. Je nehorázné od satelitní společnosti Skylink bez jakéhokoli oznámení zákazníkovi, že zvyšuje cenu servisu. Byl jsem z toho na oznámení SIPO doslova šokován a žena mi dala co proto. Protože je to pro mne položka na dva televizory moc, v co nejkratší možné době jednu kartu odhlásím a pokud se bude poplatek zvyšovat i nadále, zruším i druhou, i když na české programy s politickým jednostranným zaměřením je flustrující se dívat a poslouchat. Určitě se nedozvím, jak to vůbec je a jak to vůbec do budoucna s poplatky bude, zavedení poplatků jsem chápal jako poměrně správné, ale nyní?!, za jednu kartu se bude platit i 100,–Kč?, a kdo na to bude mít, tak zaplatí. Je mi velice líto, že se tímto způsobem, aniž by o tom zákazník byl dopředu informován, bez něj a v pohodě společnost…, ano, proč by se společnost zaobírala otázkou etiky, máš na to, dej, nemáš, tak táhni, nedá se normálně komentovat, to je k nazlobení, věřím, že tímto krokem si společnost, ať se vymlouvá na cokoli, zbaví mnoha zákazníků.
    Určitě mne jako nic neříkajícího rovnou smažete, ale i s tím se našinec musí smířit, děkuji za možnost v trocha řádcích vyslovit svůj názor, JUDr. Prorok.

  • augustin svach 12. března 2015 v 16:44

    Proč neběží nakazdém sat. programu tituly že od 1. 4. 2015 zdražujete ser. pop. ze 41 kč na78 kč měsíčně.to je o 90 slovy procent. kčemu máme spolek pro RTV. Národe k čemu to spějeme

  • Jiří 12. dubna 2015 v 12:24

    Nezapomínejte na to, že pokud budete platit jejich zlodějinu přes SIPO, tak vám to zdraží za čas taky,buˇsi toho ani nevšimnete, nebo to musíte pak vypovědět s dostatečným předstihe, a furt platíte. To je cíl aby zákazník platil pře SIPO. A náš stát tuhle velkou zlodějinu / TV-navždy bez poplatkú / toleruje, jakoby se nic nedělo. Tu pro ně směšnou pokutu mají na poplatcích i s úroky za 1 měsíc. Doporičuji s touhle zlodějslou furmou skončit, na pozemním je skoro totéž a zadarmo. A nemyslete si, že to je konečná cena.Lidi odejdou a zbytek jim bude platit víc a víc.

  • Avenger 12. dubna 2015 v 16:32

    Kdo nechce podporovat mafiánské manýry SHITLINKU, tak přejde na DVB-T anebo se trochu uskrovní a má to i bez SERPO.

    https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/dk.php

    http://www.parabola.cz/clanky/4764/po-ct-nabizi-bezplatny-prijem-svych-programu-ze-satelitu-i-ftv-prima/

  • Jiří Novák 15. dubna 2015 v 17:26

    TV bez poplatků

    https://tvp.ceskatelevize.cz/poplatky/dk.php

    http://www.parabola.cz/clanky/4764/po-ct-nabizi-bezplatny-prijem-svych-programu-ze-satelitu-i-ftv-prima/

  • Michal Zázvorka 20. dubna 2015 v 11:49

    Dostanu mail s upozorněním na splatnost servisního poplatku, kde však je uvedeně platba pouze na 12 nebo 24 měsíců, o zvýšení ani slovo, to jsem si později našel. Po telefonickém dotazu jsem byl navíc upozorněn, že platba přes internetové bankovnictví je nestandartní a v případě že nedojde k datu splatnosti ke spárování, dojde k vypnutí. Přesto je způsob této platby uveden v mailu. Tohle vážně hlava nebere, o dalších aspektech ani nehovořím. Myslim že nebude alespoň v mém případě od věci najít si jiný způsob přijmu signálu než od této arogantní a nesolidní společnosti, tu pokutu, kterou dostali bychom snad měli zaplatit my, jak jsem tehdy správně předpokládal. Takže to ani omylem. Nějak mě uniká smysl této společnosti, buď je zde pro nás co by zákazníky, skutečnost je však naprosto opačná. Takže to bude chtít změnit přístup k nám zákazníkům. Jak? Velice jednoduše.

  • Stompbox 26. dubna 2015 v 17:42

    Nezaplatím jim už ani nohu z pavouka. Je to sprostá zlodějina a nenechám se okrádat.

  • Jarda 21. května 2015 v 22:20

    Končím ze Sku…linkem, už jim nedám ani korunu. Satelit jsem odpojil a jedu DVB-T.

  • Jaroslav Kolbaba 18. července 2015 v 12:24

    Ubohý zloději , nic jiného to není.Skvělé jak se nás uživatelů zastal stát , který jim sice dal směšnou pokutu a to bylo vše.Nic méně tím že dostali pokutu děljí asi něco špatně (poplatek) a mělo by to být žalovatelné.Potřeba se spojit a podat hromadnou žalubu.Moji kartu kterou jsem těžce zaplatim mi nejdříve zablokovali a v další fázi zcela znehodnotili úplným odpojením.Když začli polatky , řekl jsem jim že jim kartu vrátím a ať mi vrátí peníze, pouze se mi vysmáli.Prostě zkurvený zmrdi , kterým stát umožnuje zcela bez zábran okrádat uživatele.

  • Jan 31. srpna 2015 v 17:07

    dneska mi volali,poprve jsem ty kecy otom jako výhodu mi za věrnost nabízeji karty jsem nezaplatil první loni letos druhou zahodil jsem je do žumpy na astře sleduji německé prograny,nebudu přece demontovat talíř k vůli nejakemu skylinku nebo co to vůbec je za zloděje a pozemně přijimáme dost programů i zahraničních a je klid. tak to udělal celý barák ke sve spokojenosti.

  • Josef Urban 2. září 2015 v 08:47

    Dobrý den.

    Chci platit měsíční servisní poplatek satelitní televize Skylink 55Kč buď Sipem nebo inkasem s účtu,ale nikde jsem nezjistil postup.Děkuji za odpověď.

    S pozdravem Urban

  • Petr Novák 2. září 2015 v 11:34

    Dobrý den, doporučuji se obrátit přímo na Skylink – buď přes chat, nebo prostřednictvím infolinky 595 694 310.

  • Kantová 18. září 2015 v 17:17

    Dobrý den. když jsem si kupovala satelit SKYLINK, bylo mi řečeno, že je to zadarmo na pořád. Pak začaly poplatky a letos už to bylo dost, ale zaplatila jsem a navíc jsem si koupila mini balíček. V tom balíčku mi nešlo ani polovina programů a řekli mi, že mám starý přístroj(asi 4 roky) a že mi ty programy nepůjdou. Ted´ mi nejde CS film, kvůli kterému jsem si balíček kupovala, že to mám naladit, ale naladit mi nic nejde. Na nový přístroj nemám, jsem důchodce a velmi mě mrzí, že takhle vlastně podvádějí lidi.

  • Láďa Kryl 1. listopadu 2015 v 21:23

    Lidičky kdyby jste Sky Linku dali zbohem jako ja před
    rokem a půl tak tato zlodějska organizace musí krachnout .
    Udělejte pro to něco …

  • vojtěch Holub 23. listopadu 2015 v 01:37

    ZStPřátelé věřím tomu že servisní poplatek bude do 5 let nás stát 2000 kč a co nám zato generální ředitel poskytuje no přece niiic .!!!!!!! Tak že sem rozbil satelit kartu sem rostrihal a řediteli a jeho rodině přeju aby je vzal šlak !!!!!!!!!!!! Za všechny zákazníky!!!!!!!!!!!

  • Kiara 9. dubna 2016 v 13:11

    Končím nemíním platit zlodějnu. Aby každého půl roku zdražovali za to houno co tam je tak to si můžou milánkové nechat. Za kartu jsem dala 2000 s tím že nebudu platit nic a teď mi kvůli nenažranosti Skyliknu bude karta k ničemu. Jak píší jiní na případné zdražování vůbec neupozorní jsou to všechno gauneři. Konec se Skylinkem.