SKRBLOG

Návod: Jak vypovědět bez jakýchkoliv sankcí smlouvu u UPC

Sobota, 29. listopad 2014, Petr Novák

Poskytovatel internetu nebo kabelové televize UPC od Nového roku zdražuje většinu svých služeb, v důsledku čehož je možné ukončit smlouvu bez jakýchkoliv sankcí.

Kdo může zrušit smlouvu u UPC bez sankcí?

Ukončit smlouvu UPC mohou všichni zákazníci, u kterých dochází k navýšení ceny. Obecně lze říct, že smlouvu může vypovědět každý, kdo si neplatí internet s rychlostí 240 MB – ať už je prodáván samostatně, nebo jako součást balíčku.

Všichni zákazníci, kterých se zdražení týká, budou o této situaci informováni emailem, nebo dopisem.

Návod jak vypovědět smlouvu UPC bez sankcí

Pro vypovězení smlouvy je třeba postupovat následovně:

  • Smlouvu je třeba vypovědět nejpozději 31. prosince 2014 písemně na adresu společnosti UPC
  • Jako důvod výpovědi je třeba udat „Nesouhlas se změnou obchodních podmínek“, odvolat se můžete na § 1818 nového občanského zákoníku.

Stáhněte si vzor výpovědi UPC

Pro naše milé čtenáře jsme připravili vzor výpovědi, ve kterém stačí změnit několik málo údajů a odeslat ho na adresu společnosti UPC. Stáhnout si ho můžete zdarma, stačí se přihlásit k odběru Skrblíkova zpravodaje.

Po odeslání výpovědi je možné, že budete společností UPC kontaktováni s nabídkou výhodnějších podmínek.

Nezapomeňte si také přečíst další Skrblíkovy tipy, jak lze ušetřit na internetukabelové televizi.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa zůstane utajena. Urážlivé nebo nicneříkající komentáře rovnou mažeme. :-)

Komentáře

  • Jan 7. prosince 2014 v 21:05

    Vyzkoušel jsem to a ihned mi volali s nabídkou slevy.

  • Veronika 8. ledna 2015 v 15:10

    Bohužel jsem nenapsala důvod a výpověď mi neuznají :(

  • Petr Novák 8. ledna 2015 v 20:22

    To je škoda, na výpovědi je třeba explicitně uvést, že je z důvodu nesouhlasu se změnou obchodních podmínek.

  • Pavel 22. dubna 2015 v 20:57

    Chtěl bych se zeptat co máme dělat v případě, kdy blízký je po mrtvici a v bytě bydlel sám. Je na tom mentálně špatně a službu už nikdy využívat nebude. Vyřízení plné moci je na dlouhou trať. Sama výpověď není schopná dát. Je v tomto případě nějaká možnost Dát u UPC výpověď za ni ?

  • Petr Novák 23. dubna 2015 v 14:15

    Dobrý den Pavle, doporučím Vám kontaktovat infolinku UPC na čísle 844 222 111 a informovat se tam, kde Vám přesně poradí. Pokud jde o smlouvu na dobu neurčitou, může být vypovězena s jednoměsíční výpovědní lhůtou poté, co na adresu UPC dorazí výpověď smlouvy podepsaná jménem účastníka smlouvy. Jednoduše řečeno – pokud UPC obdrží výpověď podepsanou jménem nemocné paní, po měsíci bude smlouva ukončena.

  • václav ticháček 17. srpna 2015 v 15:56

    dobríden nejsem spokojenej s tarifem chtel bich ostopit od smlovi na pašál rači si budu dobíjet přes terminál saska nes platit tariv kterí semi zvíšl bez meho vedomí o 100.kč

  • Petr Novák 17. srpna 2015 v 16:33

    Dobrý den, bohužel nerozumím, co vlastně chcete.

  • Hubert Frey 21. prosince 2015 v 15:45

    Dobrý den, protože se budu stěhovat z Ostravy do Prahy, tak mi změna obchodních podmínek přišla vhod. Chci se zeptat, kdyby mi volali a ptali se, co přesně mi vadí na změně podmínek, mám jim říct, že toho využívám, nebo prostě nemám odpovědět? Jde mi o to, aby to fakt zrušili a nemusel jsem doplácet ještě 3 měsíce než mi skončí smlouva. Děkuji

  • Petr Novák 21. prosince 2015 v 18:25

    Dobrý den, ten důvod není ze zákona nutné nijak specifikovat. Prostý nesouhlas stačí.

  • roman 22. prosince 2015 v 14:44

    Dobry den prosim vas mam upc platim to na jejich adresy ale mam freesat ja“ zrusim smlouvu???“

  • Petr Novák 22. prosince 2015 v 23:45

    Dobrý den, Romane, podle mně dostupných informací bohužel zrušit smlouvu nejde. Změna obchodních podmínek se týká výhradně UPC, nikoliv Freesatu.

  • Janáček Jiří 27. prosince 2015 v 17:39

    dobry den chtěl jsem se zeptat kde najdu formulář pro odstoupení smlouvy , k 23.1.2016 chci dát vypověď na tv, internet i telefon děkuji za odpověď

  • Marcela 6. ledna 2016 v 11:18

    DObrý den, stěhujeme se od února 2016 na jinou adresu, kde UPC nemá pokrytí, mohu Vás požádat o radu jak nejlépe postupovatpři zrušní služeb ?
    Děkuji

  • Petr Novák 6. ledna 2016 v 11:59

    Dobrý den, Marcelo, zavolejte na infolinku a požádejte o zrušení služby. Stejnou situaci jsem kdysi řešil také, argument stěhování na adresu, kde UPC neposkytuje své služby, fungoval bez problémů.

  • Vladimír 6. ledna 2016 v 22:58

    Dobrý den, pokud zruším u UPC smlouvu kvúli změně podmínek, budou služby zrušeny ihned nebo se na toto také vztahuje měsíční výpovědní lhůta od prvního dne následujícího měsíce? Děkuji za odpověď.

  • Petr Novák 6. ledna 2016 v 23:01

    Dobrý den, Vladimíre, smlouva bude vypovězena v první den, kdy platí nové podmínky. Výpovědní lhůta se tedy neuplatňuje.

  • Josef FILO 23. ledna 2016 v 12:10

    Dobrý den,reaguji na Vaši SMS zprávu z.d. l9.l.2Ol6 ve věci podání zprávy od Vás ohledně výpovědi,kterou jsem dal z důvodů zvýšenípoplatků. V dopise který jsem obdržel v prosinci 2Ol5 lze smlouvu ukončit v souladu se Zákonem a bez sankcí.Výpověď jsem dal k 2O.l.2Ol6. č.smlouvy 44643lO.Úprava ceníku je k 23.l.2Ol6.Pomůcky Vám pošlu 25.l.2Ol6,dopis(výpověd)jsem posílal doporučeně a s dodejkou – kterou mám od Vás potvrzenou,čekám kladnou odpověď,dne 25.l.2Ol6 budu mít zapojenou kabel.televizi od jiné firmy.Č.tel.736527431, s pozdravem J.Filo.

  • Petr Novák 30. ledna 2016 v 01:04

    Dobrý den, pane Filo, my jsme Vám žádnou zprávu neposílali. My jsme Skrblík – internetový server o šetření. Se svým dotazem musíte kontaktovat přímo UPC.

  • David 2. února 2016 v 20:58

    Dobrý den, 23.12.15 jsem UPC poslal výpověď smlouvy s 1 měsíční výpovědní lhůtou, kterou akceptovali. Tudíž služby končí k 1.2.2016. Přišlo mi vyúčtování za období 23.1.16-22.2.16 v plné výši. Je toto v pořádku, když služba je vypovězena k 1.2.16? Případně jak postupovat? Děkuji

  • omar 11. května 2016 v 12:17

    Duvod vypovedi , dle zakona , neni nutne vyplnovat.
    Resp. po tom nikomu nic neni.
    Maximalne jim jako jedna z mnoha lidi pomuzes zlepsit sluzby (coz uz ted asi nechces).

  • Petr Novák 11. května 2016 v 12:20

    Nemyslím si, že je to pravda. Pokud je důvodem výpovědi nesouhlas se změnou obchodních podmínek, je tuto skutečnost nutné uvést.

  • L. Placr 14. října 2016 v 13:55

    Dobrý den.
    Snažím se zkopírovat návod jak vypovědět smlouvu s UPC. Stále se mi nabízí Windows media centrum. Nevím co s tím. Vámi nabízený návod – výpověď smlouvy – nemohu nalézt. Poraďte mi prosím nebo, je-li to možné, zašlete, prosím, návod na můj e-mail.
    Zdravím a děkuji! Placr.

  • Petr Novák 14. října 2016 v 15:06

    Dobrý den, zřejmě budete mít špatně nastavený počítač. Zkoušel jsem výpověď stáhnout a funguje to bez problémů. Obávám se však, že v současné době není možné smlouvu vypovědět, neboť nedošlo ke změně obchodních podmínek.